Christopher Ward only (Deel 1)

Pas maar op. Straks gaan ze weer terug naar het oude logo :joy:

4 likes

Ik was heel lang in de veronderstelling dat ik PRX ging kopen voor de zomer, maar door die ‘The Twelve’ release ben ik bang dat er toch wat budget bij moet. Hoe zijn jullie ervaringen met het kopen en houden van een Christopher Ward waar dan geen grote heritage bal aan kleeft? Hiervoor heb ik enkel een Seiko, Omega en Zenith gehad.

1 like

Ik heb de Twelve ook op mijn visier. Fantastische release!

Ik geniet vandaag van mijn enige Christopher Ward :sunglasses:

6 likes

Ik heb 2 CW’s gehad. Prima afwerking en ook nog 5 jaar garantie. Die je waarschijnlijk niet gaat gebruiken. Prijzen zijn tegenwoordig wel een heel stuk hoger, dus prijs / kwaliteit is wel een stuk minder dan vroegñh.

Ik moet zeggen dat ik de band van de Twelve op zich al een masterpiece vind.puur op basis van de plaatjes dan.

2 likes

6 likes

:point_up_2:

Zeker in de uitverkoop destijds was er geen betere prijs/kwaliteit verhouding denkbaar. Heb er twee gehad, goed verkoopbaar. Heb er ooit eens een retour gestuurd, ook geen probleem. Destijds was de Nederlandse vrouw van Christopher Ward nog hoofd customer service en kon je, indien gewenst, in NL. communiceren. Ik heb er nooit gebruik van hoeven maken.

1 like

Die blauwe is wel leuk maar is dit wel het goede topic ? #Christopher Ward

Sorry verkeerd geklikt haha ! Ik delete hem

1 like

De Twelve gaat ‘m voor mij niet worden,kan sowieso niet wennen aan een dial met alleen het logo :thinking:
Gisteren de ice blue PRX besteld dus het voorzichtig overwegen van de Twelve is van de baan :grin:

2 likes

Tussen al dat Twelve geweld nog even deze schoonheid
 :wink:

5 likes

Een zonnige Aquitaine :sunglasses:

10 likes

11 likes

Niets is zo veranderlijk als de mens
 En TOCH zijn we gegaan voor Glacial Blue. Uiteraard weer in GBP. Leveringsdatum 31-05-2023 (voorlopig). Mooi op tijd voor mn verjaardag eind juni.

En dan
 dan is de verzameling eigenlijk wel klaar
 behalve als ik ooit nog een mooie automatische chrono vind die niet hockeypuck dik & groot is.

6 likes

Proficiat; ben benieuwd. Succes met wachten :+1: :wink:

Zoek de CW.

20 likes

linksboven. 1e rij/1e kolom. In goed gezelschap hier
 damn wat een waarde

2 likes

Jammer van de onscherpe foto, maar zeker goed gezelschap voor de CW!

Inderdaad; maar ook wel een hoop drukte. Er mag voor mij best wat gebeuren op een wijzerplaat, maar een beetje symmetrie houd ik wel van. Vind die MB&F nog de mooiste :sunglasses:

Ik vind het allemaal kunststukjes. Prachtige collectie. :heart_eyes:
Als een horloge net wat meer mag zijn dan 3 wijzers

De Bel Canto gaat het masterpiece van mijn verzameling worden, maar dit zijn allemaal masterpieces. Top hoor :ok_hand:

3 likes

Wat een geweld op één foto :thinking::+1::+1: