Christopher Ward only (Deel 1)

Sapperdeflap-jeetje-mina.

Damn dit is cool

2 likes

Bij de faq lees ik dat ze later dit jaar ook een 36mm van The Twelve gaan uitbrengen. Ben benieuwd! Ik vind de PRX 40mm ook een beetje aan de grote kant voor mijn pols… The Twelve zal wel niet veel anders zijn denk ik.

Hopelijk zijn ze dan wel sneller dan Tissot.

2 likes

Eindelijk mag ik hier ook posten :blush:

15 likes

Welkom! En niet het minste wat je daar post, heel tof! De 36mm is dit?

1 like

Dank je, heeft me zeker erg positief verrast. En het is de 39mm versie :wink:

2 likes

Cool Eric! Groeten van zijn broer :grin:

6 likes

En hier groeten van nog een 39mm broer!

6 likes

Ja, die witte moet er eigenlijk ook nog een keertje komen :blush:

1 like

Nou kleine update van CW over de preorder van the Twelve:

We are writing to follow up on your recent purchase of The Twelve Stainless Steel watch.

Unfortunately the production of the rubber strap has been delayed so we can not ship your full order on time. Your watch and bracelet will be with us at your per order date so we will ship this in Early May as planned, but we will have to ship your additionally purchased rubber strap separately in Mid-June.

Dus waarschijnlijk binnen twee weken binnen.

10 likes

Hoe doen ze dit? Stel je besteld 18 cm, is de marge dan + 10 mm, of maken ze de band 17,5 om +/- 5 mm te hebben?

Deze C63 loopt +3 seconden in de laatste 24 uur

4 likes

Al zó lang niks meer gepost hier 🫣 bij deze dan maar :grin:

8 likes

Ik zou zeggen dat laatste, maar zeker weet ik het niet omdat ik hun stalen band zelf op maat heb gemaakt. En 5mm speling o.b.v. een eigen polsomtrek momentopname kan natuurlijk makkelijk de verkeerde kant op vallen.

Lang verhaal kort: velcro bandjes.

De CW mee op minivakantie,loopt nu +2 sec over 5 dagen,hoe doen ze dat toch :ok_hand:t2:
Waarschijnlijk gelukstreffer :thinking:

4 likes

Ofwel is de productie capaciteit onvoldoende, ofwel megapopulair: de titanium XII staat in beide kleuren voor pre-order in november!
Lijkt dus wel te lopen.

is de pre order stalen versie ook verschoven naar eind juni

Ik ben reuze benieuwd of ik dit tof ga vinden of hem rechtstreeks in het blauw kukel. Ik denk dat ik het binnen 10 seconde na openen weet :smiley:.

12 likes

De mooiste versie :heart_eyes:!

De mijne, ook titanium, zou “early June” verstuurd gaan worden. Alleen de extra rubber band komt wat later. Ben heel benieuwd.

1 like