Christopher Ward only (Deel 1)

Heb je blauw of paars besteld Remco?

1 like

Heb je het dan over de kleur of het horloge zelf?

Wat maakt dat in godsnaam voor verschil ?

Blauw. Ben benieuwd of de “fumee” niet teveel knalt.

Lekker gewoon traditioneel CW voor mij

4 likes

Er zijn nog andere kleuren, echter de bouw en looks (op de kleur na) kan je niet veranderen.

Snap ik!

Ik ben sowieso erg benieuwd hoe het er in het echt uit zal zien. Tot nu toe zie ik een mix van vele design invloeden maar ook een erg mooie band…

1 like

Nee maar ik heb de paarse besteld dus of het nou het horloge is of de kleur, als één van beide niet naar wens is dan houdt het op toch?!

Ik heb vandaag de twelve ontvangen! Ben alleen nog te werk, dus wordt vanavond pas unboxen.

9 likes

Welke kleur?
Ben heel benieuwd naar de foto’s, dus ff doorwerken hè :crazy_face:

Ik heb de normale stalen versie met donker blauwe wijzerplaat genomen. Vond Ti wijzerplaten net iets te excentriek voor me. Rubberband wordt ook nog nabezorgd.
Hahaha ja, hopelijk heb ik straks even tijd, dan maak ik snel een foto!

2 likes

Alweer wat minder bling en geen groene aanslag!

1 like

Ben wel benieuwd

Zeer moeilijk om het vast te leggen op de foto. Veel geslepen facetten op de kast en band!

12 likes

en hoe is de afwerking??

Mozaïek dial valt minder op dan ik dacht, vooral omdat de indices wel echt schitteren. Indices zijn dus echt prima gedaan. De twaalf hoeken zijn mooi geslepen, ze zijn er wel, maar zijn best subtiel. Behalve de vierhoeken van de kast, voelt er niks scherps aan. Band is solide, kan het helaas nog niet op maat maken, dat moet ik maar doen als ik thuis ben. Dus kan nog niet echt vertellen hoe de fit zal zijn. Display caseback is niet echt bijzonder, behalve een print op de rotor.

2 likes

ben benieuwd echt wel een mooi horloge

Om de pols!
Kan geen video plaatsen,
Maar heb het even snel op instagram geplaatst als korte video.
Video

10 likes

ziet goed uit :ok_hand:
debk dat ik ook maar eens ga bestellen

1 like

Wauw!! Sorry, maar die eerder geplaatste foto’s doen het horloge absoluut geen recht als ik zo kijk naar de korte video.

2 likes