Ik heb de C60 op staal. Zit inderdaad super.
Deze C63 had ik op Tide gekocht. Met de gedachte als strapmonster in te zetten.
Ik heb de C60 op staal. Zit inderdaad super.
Deze C63 had ik op Tide gekocht. Met de gedachte als strapmonster in te zetten.
Ok, zullen we zien. Als het weer 30+ graden is doe ik hem weer aan
4 en 5. ( en staal)
En deze hybride rubber:
https://www.christopherward.com/sports-watches/c63-sealander-gmt/C63-39AGM3-S00K1-HKO.html
#2 en #5. Maar #5 het meest.
Ik heb de hybrid leather maar vind hem niet fijn. Direct op staal of Barton Rubber of MN paracord
En? Bevalt 'ie?
Waar zijn al die XII?
Zekers. Sinds de dag dat hij binnen is heeft hij m’n pols niet meer verlaten
Heeft iemand recente ervaring met aankoop in GBP via de website? Ik heb eerder gelezen dat hier mogelijk een koersvoordeel te halen is maar ik krijg het niet voor elkaar van EUR naar GBP te gaan. Kan iemand uitleggen hoe ik dit doe?
Helemaal onderaan de pagina staat een landen-menu. Standaard op EU - EUR. Zodra je daar United Kingdom selecteert staat de site in GBP.
Ik ben echt enthousiast over het merk CW maar met mijn Sealander GMT wil t maar niet klikken. Ik denk dat ik deze maar eens in t blauw ga zetten en kijken naar een ander CW model. Ze blijven wel tof!
Super bedankt, dat is al een aanzienlijk voordeel👍
Je raakt bij de betaling wel weer wat kwijt omdat de bank/creditcardmaatschappij/paypal altijd een voor zichzelf vrij gunstige valutakoers hanteren. Maar nog steeds wel de moeite volgens mij
Had ‘m al eens gepost, nu even geen verse foto’s in de buurt. Maar bevalt prima. Echt netjes gemaakt.
Grappig: mijn vrouw, die puur kijkt naar uiterlijk en niet naar de merknaam, vindt deze CW mooier dan de AP Royal Oak 15300 die ik circa 3 jaar heb gehad.
Ik ben 't met je vrouw eens, om eerlijk te zijn.