Christopher Ward only (Deel 1)

Zonder foto geen oordeel :wink:

2 likes

Dit was m’n AP, in 2018. Net terug van een servicebeurt.

De afwerking is echt op alle vlakken stukken beter; witgouden wijzers en uurmarkers, strakkere hoeken bij het polijstwerk, mooiere “brushing” bij de geborstelde delen.

Maar 15 keer beter? Nee dat zeker niet.

De AP heb ik destijds overigens verkocht omdat ik het niet prettig vond om rond te lopen met een horloge waarvan mensen vanaf 5 meter afstand kunnen herkennen dat je iets “duurs” draagt.

Met de CW kun je zorgeloos rondlopen :wink::+1:.

9 likes

Ben benieuwd.

Wat denken jullie de 12 in een kleinere maat en nieuwe kleuren?

1 like

🫤

3 likes

De CW oogt wel mooier om je pols, doe daar dan nog de dial bij met de 2 kleuren en dan kan ik het volgen waarom ze de Twelve verkiest.
Wat niet wil zeggen dat de AP geen beauty is en moesten ze zelfde price range zitten zou het moeilijk kiezen zijn voor mij :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Artikel:

Het grotere nieuws is de nieuwe 20mm “Consort bracelet”, welke ook op de 39mm Sealanders past.

8 likes

Plaatje van de andere kleur, de “Mulberry Red”

12 likes

Ze moeten alleen nog even de site updaten, als ik meer details wil van de modellen moet in inloggen :sweat_smile:

1 like

Denk dat ik de stalen band wel extra erbij wil voor mijn sealander!!

https://www.christopherward.com/watch-straps/c63-sealander-consort---39mm/20-STL-27-SXS-MA.html

Hmmzz beetje prijzig wel :open_mouth::open_mouth:

2 likes

Zojuist uit impuls de C60 Trident Pro 600 uit de sale besteld. Vooral de 38mm case trok mij over de streep. Eindelijk weer een nieuw horloge om naar uit te kijken!

6 likes

38mm blijft een ideaal maatje idd. Zie hem graag in dit topic voorbijkomen binnenkort! :+1:

1 like

Trident secondewijzer blijft een tof detail!

13 likes

Zeker! Zojuist bestelling geplaatst en door in GBP te kopen een “gratis” hybrid rubber strap erbij :sunglasses: nu is het lange wachten begonnen…

3 likes

Over het algemeen hoef je bij CW niet zo heel lang te wachten. Ik heb mijn bestellingen daar vaak binnen een paar dagen.

2 likes

Dat klinkt goed! Ik kom zondag thuis van vakantie dus hoop maandag het horloge te kunnen ontvangen :crossed_fingers:

1 like

Ik denk dat ik vandaag mijn eigen vervroegd verjaardagscadeau maar eens ga bestellen. Goeie tip van de GBP scheelt toch weer wat knaken!

Mijn sealander draag ik bijna niet meer omdat ik de blackbay pro heb.

Toch blijft het een super horloge!

3 likes

En hij heeft inmiddels een nieuwe eigenaar. Ik denk dat mijn vader er wel een tijdje goed op kan letten! :sunglasses:

2 likes

Eergisteren besteld, vandaag al binnen. Heel blij mee!

9 likes

Nice, snel geleverd ook :grin:.
Dit is de #tide strap toch? Hoe draagt dat? Want ik lees daar gemengde reacties over.