Christopher Ward only (Deel 1)

Lijkt een beetje op de jubilee bracelet, geeft de CW wel gelijk een stuk ‘chiquere’ uitstraling.

Heren ik heb even jullie mening nodig. Is de nieuwe bracelet het waard in vergelijking met de oude stalen band?

Klopt inderdaad! Heb ‘m enkel vanavond omgehad. Voelt momenteel nog wat log, maar verwacht dat dit wel soepeler wordt na verloop van tijd.

1 like

Ik heb vandaag knoop doorgehakt en ben voor de Sealander C63 GMT met de nieuwe band gegaan. Zal binnenkort wat foto’s posten.

De nieuwe band ziet er chique uit. Ben vooral benieuwd naar de sluiting.

Kan het alleen niet vergelijken met de “oude” stalen band aangezien het mijn eerste CW word.

5 likes

Oeh goede aankoop😍. Ik zie de foto’s wel verschijnen👍

Ik heb deze band vandaag besteld op een C63 zal foto’s plaatsen. Ik heb geen ervaring met de eerste band dus kan straks enkel mijn mening over de nieuwe delen.

1 like

36mm variant?

39mm Blauw normale C63 en een rubber hybrid band erbij!

Lekker lekker

Ik dacht even dat je voor de dragonfly blue was gegaan maar het gaat om de donker blauwe dial.

Heb net je configuratie op de website bekeken dat is echt een beauty hoor :flushed:. Welke kleur hybrid strap heb je gekozen?

Deze banden (en uiteraard 1 horloge), normaal blauw idd. De nieuwe kleur is mij iets te opzichtig voor een daily.

7 likes

Ben benieuwd naar de foto’s van de band. Ben nog een beetje terughoudend om hem te bestellen. Ben eigelijk niet zo van gepolijste banden. Zijn natuurlijk wel magneten voor krassen die links.

Hou het nog even bij de brushed oyster voorlopig.

Fraai hoor, het enige waar ik me wel aan stoor is dat zwarte datum venster…

Ik begrijp je punt, dat veroorzaakte ook mijn twijfel tussen een zwarte en een blauwe versie. Ik draag nu een zwarte PRX die heeft een wit datum venster wat nog meer afwijkt maar mij gek genoeg niet stoort.

Al met al is op papier de C63 een behoorlijke bang for buck en, denk ik, een aardige stap omhoog tov de PRX. Ik hoop alleen dat het in persoon niet tegenvalt :sweat_smile:

1 like

Gaat 100% niet tegenvallen. Ik draag hem nu non-stop voor zo’n twee maanden en hij wordt iedere dag mooier.

1 like

Gaat niet tegenvallen. Echt een topper!

8 likes

Ik heb beide… de nieuwere band met schroeven en de oude met pushpins. De oudere clasp is breder maar korter… persoonlijk draagt deze lekkerder. De nieuwe is eigenlijk net te lang voor mijn polsmaat van 17cm.

Die nieuwe nieuwe jubilee/engineer style? Geen idee. Geen micro verstel in een butterfly dus hij zit goed… of niet…

1 like

Binnen! Wat een mooi afgewerkt horloge en comfortabel formaat.

Vbt de Consort bracelet: op het eerste oog/ gevoel een enorm comfortabel en de combinatie gepolijst/ geborsteld RVS past heel goed bij de kast.
De hybrid strap is een leuke afwisseling voor de zomerse dagen en geeft het horloge een luxe sportieve uitstraling.

Al met al blij met de nieuwe aanwinst :slightly_smiling_face: nu eens nadenken wat we met de PRX gaan doen… :sweat_smile:

19 likes

Ziet er goed uit!! Misschien toch ook maar de bracelet erbij gaan bestellen!

1 like

Wow wat een super combinatie op staal. Erg stijlvol! De blauwe hybride band maakt het opeens een stuk sportiever. :ok_hand:t2:

Draag 'm in goede gezondheid :watch:

2 likes