Dank je! Deze stalen band maakt hem inderdaad wat meer dressy wat beter past bij mijn wensen dus erg blij met deze release van CW!
Hele toffe combi!
Gefeliciteerd! Ziet er super uit! Veel plezier ermee.
Ik heb men watch ook ontvangen vandaag maar ik was te koppig en heb de band niet laten resizen. Momenteel draag ik hem op de hybrid strap. Zal straks wat foto’s uploaden als ik er aan toe kom.
Ben benieuwd! Een precisie schroevendraaiersetje van 5 euro bij de lokale bouwmarkt doet wonderen
Moest je een schroevendraaier aan één kant gebruiken, of aan beide kanten van de pin/schroef?
Heb je aan beide kanten van de clasp schakels weggehaald of aan 1 zijde?
Ik heb nog wel een schroevendraaier liggen denk ik.
Aan één kant schroeven eruit draaien, ik heb aan beide zijden van de clasp schakels weggehaald zodat de clasp weer in het midden van mijn pols zit. 1,2mm platte schroevendraaier heb je nodig.
Uitstraling bij beide banden heel verschillend, maar beide wel geslaagd
Ziet er top uit, die consort bracelet!
Op de foto’s lijkt het verschil tussen de polished en brushed links wel mee te vallen zo te zien?
Ik had een beetje schrik dat het halve spiegels gingen zijn
Ik zie dat de blauwe C63 nu terug out of stock is , geeft me nog wat tijd om na te denken
Verschil tussen polished en brushed valt inderdaad reuze mee
Wel jammer dat deze band geen fijnverstelling heeft; vind ik toch altijd wel een groot minpunt bij een stalen band. De “gewone” band van CW heeft zelfs een snelverstelling. Zou dan toch zeker voor de gewone band gaan
Gezien er een CW topic is toch maar even m’n Trident uit 2014 maar even wat wrist-time gegeven
Is nog de oude versie zonder keramische ring.
Die fijnafstelling zou voor mij ook wel een motivatie zijn om ooit de “normale” band bij te kopen. Maar deze band icm smart casual look heeft voor nu de voorkeur
De gewone band is wel wat meer “tool” inderdaad.
Zo dat is een knaller, mooi op staal zeg. Gefeliciteerd!
Toch maar de knoop doorgehakt en voor de C63 GMT dragonfly gegaan. (Wel op “gewone” bracelet)
Stond in “in stock”, maar toen bestelling geplaatst was, merkte ik dat de status in “pre-order” stond.
Misschien te maken met het bijbestelde hybrid rubber bandje.
Waarschijnlijk even wachten dus…
Kijk daar nog even goed naar! Ik heb van de week een Twelve besteld die op voorraad was en daarbij nog een rubberen band die begin september verwacht werd. Begreep later dat de hele order dan wordt vastgehouden tot alles op voorraad is. Zou ik dus onnodig nog een maand moeten wachten… Telefonisch met ze kunnen oplossen overigens, maar is wel hun algemene policy.
Oh, mocht het trouwens gaan om een blauwe hybrid band in 20mm heb ik die hier nog wel liggen voor een leuke prijs