Twelve Halo Rose Gold/Rhodium op staal vind ik nog wel mooi, maar zie ik dan vooral om een vrouwen pols
Hoewel ik zelf wel best kan smalken een mooie zwarte wijzerplaat, die voor de rest vrij leeg is, kan ik de combo’s niet smaken met het rose goud.
Kan je CW niet in NL kopen? Ik wil de C60 sapphire black maar wil eerst even “voelen”… iemand tips?
Vrienden maken in dit topic of gewoon bestellen en gratis retourneren als het niet bevalt. In NL niet te koop nee.
Doordat CW alleen op hun website te koop is hoeft er geen dealernetwerk met bijkomende marketing bekostigd te worden. En hun retourvoorwaarden zijn uitstekend.
Ergo: bestellen. De bang-for-buck is ongekend goed.
Zitten hiet kosten aan vast voor de koper?
Nee, je krijgt een retourlabel van DHL voor het terug sturen. Verder gewoon geld terug of vervanging tenzij je uiteraard zelf iets kapot hebt gemaakt.
Net Zalando zo
Ik zat eerst met hetzelfde probleem. Heb er lang over getwijfeld maar toch gekocht.
De kwaliteit van CW stelt niet teleur. Ben blij dat ik hem besteld heb. Absolute banger!
Ik heb door te snel alles doorlopen de fout gemaakt toch in euros te betalen.
Ik heb, vanwege de optie gratis te retourneren, de klantenservice gebeld en gevraagd eens mee te denken naar een oplossing. scheelt toch 140 euro tov de GBP omrekenprijs.
Ik kreeg dit als antwoord:
Hi Willem,
Thanks for your email,
For countries within the UK and the EU all our prices are shown inclusive of VAT. For the EU we operate a standardised euro pricing structure, with any variation in the VAT applicable between member states allowed for within the price you pay. Christopher Ward is responsible for paying the VAT collected at the point of purchase to the appropriate local EU authority.
This will be why when converted to GBP this does not match up as there will be additional charges for the EU included in the price you pay.
Hope this helps,
Kind regards,
Dus eigenlijk zegt hij dat het retourneren geen zak zin heeft omdat er bij GBP nog kosten bij zouden komen.
Jij dus andere ervaring mee?
Hier heb ik uiteindelijk €1119,59 (GBP afrekenen op website + kosten GBP naar Euro conversie bij bank) voor moeten betalen zonder een naheffing te hebben gekregen.
Zojuist even dezelfde artikelen in winkelmandje gedaan op CW website met € als valuta en kom dan op €1192,50. Geen mega winst maar toch een leuk verschil.
Na deze aankoop nog een keer een losse band gekocht, ook in GBP afgerekend met paar euro besparing als gevolg
Mijn C65 Trident,draag ‘m toevallig net destijds ook in £ afgerekend via CC,scheelde behoorlijk.
Was nog voor de Brexit dus alweer een tijdje terug.
Ik vind het juist wel geslaagd zo. Alles weg, lekker rustig. Alleen het prachtige design vd case blijft. Ook zonder 3 voudige afwerking op de bezel. Van maar zoveel mogelijk in 1 horloge willen proppen, terug naar de essentie.
Nou, een paar urenmarkertjes had ik toch wel aardig gevonden
Hij is weer te koop. Boven budget. Misschien maar goed ook. Een mens moet wat te dromen hebben. En bezit van de zaak is einde van het vermaak. Maak ik mezelf dan maar wijs.