Christopher Ward only (Deel 1)

Op mesh vandaag

13 likes

26-10-2023

4 likes

7 likes

Iemand deze al op het vizier?? Vind m erg geslaagd!

9 likes

Ik vind het beige schuurpapier motief niet zo geslaagd.

5 likes

ben het ermee eens

1 like

Dank heren, de scherpe analyse hielp als laatste zetje:

Tof om te zien dat ze daadwerkelijk zaken veranderen bij deze Limited Edition:

• schuurpapier dial!
  • uurmarkers zijn helemaal tegen de rand van de dial geplaatst, géén chapter ring!
  • geen tekst aan de onderzijde van de dial, logo CW en “Swiss Made” only
  • kekke secondewijzer in “cactus green”

Juni '24 incoming volgens CW, mooi op tijd voor de zomervakantie!

1 like

1 of 30 zo te zien op de case. Lijkt me lastig om er een te bemachtigen?

Lijkt een reddit initiatief ofzo?

https://www.reddit.com/r/MicrobrandWatches/comments/17043ic/christopher_ward_the_twelve_watch_collectors/?share_id=AdIJORifK6-2mKNx_d0eb&utm_content=1&utm_medium=ios_app&utm_name=ioscss&utm_source=share&utm_term=1

Bij CW kan je best makkelijk edities laten maken, zie hier ook nog een bijzondere “Kuch”

2 likes

Volgens mij zijn ze intussen gegaan naar 100 units van deze editie. Dus je hebt nog de kans :wink:

Ja CW is redelijk makkelijk met eigen edities, vind ik persoonlijk wel een hele toffe benadering van een toch wel redelijk gerenommeerd merk :ok_hand:

1 like

Ik sla deze over denk ik. Te veel overlap met mijn PRX die ik toch nog graag draag.

Wel heel vet om zo’n special edition op het forum te hebben in ieder geval!

1 like

Geïntegreerde banden hebben het nadeel, dat je die altijd pas ná het passen (fysiek in een juwelierszaak) kunt beoordelen op draagcomfort.

Zoveel mensen, zoveel polsen die verschillend zijn i.v.m. de pasvorm
van de bracelet. Ik vind ze daardoor altijd time-comsuming qua aanschaf.

2 likes

Uche uche uch,“time-coNsuming” dus … :wink:

Deze 3 reacties zijn uiteraard voor @OmroepMax, Max bedoeld. :smiley:

Ja dit is een editie gemaakt samen met iemand van de Mclaren forum. Ik ben aan van de gelukkige die de Bell Canto Phoenix model mag ontvangen, ook op die forum bedacht. De pre-productie is al gemaakt (zie foto). De kleur is voor mij prachtig en voegt ook wat toe aan mijn relatief donkere collectie.
Maar dit is zoals gezed een Pre-production model, alleen de kleur zal zo blijven.

17 likes

Oh WOW! :star_struck:
Heb je een op-de-pols-foto? Of is hij nog onderweg?

Nee krijg hem pas in Q1 2024 binnen. Eerst moeten de andere bell canto’s worden gelevered. Dus we moeten geduldig zijn :wink:

Ik zit zelf ook te wachten tot april 2024 op mijn Bel Canto (uitgesteld van december 2023).
Zwarte plaat, op zwart leer.
Rare vraag, heb je een McLaren?

Schitterend, deze versie had ik nog niet gezien maar mega geslaagd!

Weer in tipje van de sluier voor de moonphase release van morgen:

4 likes

Zomers bandje voor een zomers gevoel dan maar…

8 likes