Ook op de minimalistische tour. Niet echt mijn smaak, maar wel een strak ontwerp
“With power courtesy of Calibre JJ04, our ingenious in-house module that not only follows the movements of the moon perpetually for 128 years but looks beautiful while doing so.”
128 jaar, dat is wel tof.
Moet echt op leer; die drukke stalen band vloekt voor mij met die cleane plaat
Geen succes voor mij. Deze laat ik gaan. Vorige mooier maar die saffieren plaat die ook de onderste maan nog liet doorschijnen verpestte de look voor me.
Die is er nog, dit is meer de vervanger van de oude C1 Grand Malvern, niet van de moonglow
https://www.christopherward.com/dress-watches/c1-moonglow/C01-40AMP1-S00K1-CK.html
verhipt… helemaal gelijk… Nee ik wacht wel op hun chrono XII die ik in de toekomst nog wel zie verschijnen…
Ben benieuwd, CW is niet zo sterk in chrono’s. Ze kunnen er dan ook beter een kwarts uurwerkje in stoppen, met een automaat wordt het al gauw te lomp.
Maar laat CW nou ook niet zo sterk zijn in kwartsmodellen
Mij doet het ook niks. Misschien moet ik een keer een aventurijnen wijzerplaat IRL aanschouwen, op beeld vind ik het altijd kitscherig ogen.
En ik weet niet wat het is maar ik vind een kale wijzerplaat zonder indices of logo gewoon niet af. En dan die tekst ‘swiss made’, geen idee waarom dát er dan wèl op staat. CW’s zijn toch allemaal Swiss made?
Ik vindt de glinsterende wijzerplaat zoals te zien is in het filmpje wel echt ontzettend mooi en passend voor het thema.
Ik hou deze in de gaten!
Goed punt, is erg jammer.
Helemaal mee eens, het donkere leer past veel beter bij de plaat.
Persoonlijk vind ik deze wel zeer geslaagd, ik hou van die cleane look. De Moonglow vind ik dan ook iets te druk.
Voor elk wat wils dus, de moonglow is juist meer mijn smaak
Hey hallo allemaal, heeft iemand hier toevallig behoefte aan een stalen band van de C63? Iemand wil mijn C63 zonder band kopen. Dus vandaar even een interessepeiling of deze makkelijk los te slijten is.
Die c1 is echt nice
Heeft iemand hier een c1 bel canto en hoe draagt dit? Is de afwerking echt zo goed als ze zeggen?
Op deze foto’s lijkt hij nog mooier dan op de foto’s van de website