Prachtig inderdaad…maar slechts op leer.
Die wijzerplaat
Ik moet nog een paar maanden wachten
Welke heb je besteld?
Zwarte plaat, zwart leer.
Veel en veel te groot met een lege wijzerplaat… De verhouding zijn gewoon zoek… Nope, dit is het 100% niet van CW.
Vet! Deze lay-out is een stuk rustiger dan de normale Twelve en naar mijn mening een flinke upgrade. Is dit de enige kleur die ze uit gaan brengen of staan er meerdere gepland? Ik kan hier online niks over terugvinden
Dit is een LE, speciaal voor een forum gemaakt. Je kunt bij CW altijd custom orders plaatsen. Dus als je die dial de druk vind, bestel er 30 met een ander motief en breng ze aan de man.
Dit is inderdaad een custom opdracht van een initiatiefnemer richting CW: bij 30 stuks of meer afname is CW bereid om een Limited Edition uit te brengen (doen ze ook bij andere modellen overigens). De verbeteringen bij deze custom editie vind ik echt spot-on!
Hier wat meer info én een link om je aan te melden als je mee wilt doen:
https://www.watchuseek.com/threads/christopher-ward-the-twelve-watch-collectors-edition-limited-to-30-pieces.5523432/
Ze hebben al moeite met leveren van de reguliere Bel Canto… deze staan dus voor 2025/2026 voor uitlevering op de agenda?
Wow!
Mooi hoor, en aan dezelfde prijs.
Leuke beschrijving van deze Wave versie: “This is meant to be a multi-layered visual expression of the 585 hz chime, a D note.”
Ik heb geen idee hoe 585Hz er uit zou moeten zien, maar ik kan me wel iets voorstellen nu
Twijfel… zou het mogelijk zijn om mijn order te vervangen door deze?
Volgens mij mogelijk, staat in het formulier ook als vraag opgesteld!
Zonet geregistreerd, ook op aanraden van CW zelf.
Blijkbaar zijn er al 220 inschrijvingen, dus de benodigde 147 exemplaren zijn bereikt.
Er is inderdaad een vraag op het formulier naar een vorig order.
On second thought - moest ik CW zijn, dan zou ik voorrang geven aan degenen die nog geen order hadden geplaatst.
Dat maakt dat ik er waarschijnlijk niet bij ga zitten.
Volgens mij gaat het iets simplistischer: de eerste 147 hebben voorrang, maar als iemand uit die groep toch niet de boel betaalt binnen een week van ontvangst van de rekening, dan wordt nummer 148 benaderd en ga zo maar door…
Dus nog minstens een weekje wachten. De eerste vragen tot betaling worden vandaag verstuurd.
Heel vet! Zou mooi zijn als er een op het forum gaat landen natuurlijk!
Ja die is inderdaad wel heel mooi, hoewel ik de “standaard” Bel Canto ook al een beauty vind