Ik wacht wel ff op de halfprice sale
Ik zie nu al geen Moonglow meer in de sale. Nog wel op voorraad voor de normale prijs. Weinig indruk gemaakt denk ik
Helaas ook geen C65 Super Compressor voor de helft.
Dus houden we nog ff in de knip.
Ik hoop nog op een C65 Sandhurst of Dartmouth.
Jullie ook het LOUPE magazin weer in de post ontvangen :)?
Ook met een zwarte plaat heel gaaf die C63 Sealander!
Heb verkoop twijfels…
Niet om het horloge, puur om ruimte gebrek en als ik dan moet afwegen welke het nest mag verlaten om ruimte te maken voor een nieuwe aanwinst zal het deze zijn.
Maar doe ik er goed aan?
Lastig.
PB mag altijd, wie weet iemand ermee verblijden maakt de keuze gemakkelijker .
Ook op staal heel nice zeg!
Ik ook al ruim 2 jaar met de C60 hoor en bijna continu aan den pols, wissel maar weinig. Sinds ik deze heb is de jeuk wel over.
Gaaf hoor - die nieuwe Christopher Wards! Hoe bevalt dat uurwerk? Ik lees hier wel eens dat zo’n Selitta veel ‘lawaai’ maakt.
Tja wat is lawaai.
Als je je oor bij de kast houdt hoor je duidelijk het hibeat uurwerk idd. Maar om nou te zegen dat het hinderlijk lawaai is, nee .
Bij een polsbeweging kan je de rotor horen draaien. Verder tikt het horloge inderdaad heerlijk snel, wat te horen is als je het horloge aan je oor houdt. Voor mij een haast bevredigend geluid
Volgens mij bedoelde mensen de rotor inderdaad, niet per se het tikken.
Ik merk geen verschil t.o.v. andere merken met een ETA maar het kan aan mijn gehoor liggen.
Zit ook nagenoeg 0 verschil tussen
Het is ook voor het eerst dat ik er van hoor dat Selita meer geluid zou maken, het kan maar valt mij niet op iig.