Christopher Ward only (Deel 1)

Zal niks voorstellen vergeleken een Valjoux 7750.
Ik vind dat gerammel en getik juist fantastisch.

Gezwicht voor de Summer time specials sale, dus m’n eerste CW incoming. Pre-order voor oktober, dus ik moet nog even wachten :grimacing:

Ben heel benieuwd :stuck_out_tongue:

22 likes

Da’s een mooie,gefeliciteerd :+1:t2:
Nu toch de BUY knop ingedrukt :grin:

1 like

Inderdaad; het moest er toch van komen :grin:
Was even duur als de “nearly new sale” van laatst maar dan wel nieuw (alleen wel op rubber in plaats van de bracelet)

1 like

Heel gaaf! Dan duren 3 maanden heel lang… :wink:

2 likes

Rubber staat hem echt perfect man , echt supergaaf horloge :star_struck:

1 like

Inderdaad; maar geeft me tijd om eens een en ander te verkopen, vind het bedrag te groot om er maar weer zo bij te leggen :blush:

Dank je. Ik zit er al lang naar te kijken en ook wel overwogen om voor de gewone C60 te gaan maar dat voelde toch als tweede keuze. Dus toen de mail voor de zomersale binenkwam toch maar gehapt :sunglasses:

2 likes

Dit is wel een hele mooie band,staat beter dan de stalen.
Dat gezegd hebbende is die stalen misschien wel fijn om erbij te hebben zeker omdat deze een QR sluiting heeft

1 like

Ik kan de bracelet er inderdaad later nog bij kopen; wel fijn met die snelverstelling. Helaas moet je bij deze wel de titanium bracelet hebben en die kost bijna 400 Euro :sweat_smile:

2 likes

:scream:

1 like

Wat gaan we binnenkort in het blauw zien!?

1 like

Ohhhh Wilko, super!
Wateuk dat je eens helemaal voor nieuw gaat.
Ben heel benieuwd! Die gele van @TimeLapse Tecco ken je die ook?
Handopwinder en speciale uitvoering, draagt fijn en goed afgewerkt.
Als jouw 'incoming’horloge dezelfde kwaliteit heeft zit je helemaal gebakken !

Gefeliciteerd

1 like

Daar ga ik me eens op bezinnen. Ik heb best veel Chinese horloges en plakmerken die ik eigenlijk zelden meer draag, misschien een HFLE, en verder wellicht wat dubbelingen en overlap uit de Tissot collectie :thinking:

1 like

Dank je :+1::+1::blush:
Die van Tecco ken ik, maar alleen van foto’s. Heb nog nooit een CW in de vingers gehad volgens mij, maar als ik alle verhalen over de afwerking hoor moet die prima in orde zijn.
Ik was inderdaad toe aan wat nieuws. Heb wel de nodige vintage aankopen gedaan de laatste tijd, maar die belanden alleen op de stapel projecten, en niet direct om de pols :sweat_smile::rofl:

1 like

We moeten snel weer eens naar Arnhem :rofl::partying_face::wink:

Gefeliciteerd met je nieuwe klok :+1: Mooie!

2 likes

Paar plaatjes voor de lol…

12 likes

Dank je; en inderdaad, da’s alweer even geleden :grin:

Ook een hele mooie; en geel is voor mij altijd een + :smiley:

2 likes

Gaaf hoor Wilko, is dit de 42 mm C60 elite 1000?

2 likes

ja klopt helemaal :+1:

1 like

Eensch!:grin:

3 likes