Christopher Ward only (Deel 1)

Had natuurlijk liever 40 mm gehad met mijn polsmaat, maar de elite is er helaas alleen in 42. Maar 42 mm kan ik nog best hebben vind ik zelf :innocent: :innocent:

2 likes

'S avonds je arm wel wat rust geven :innocent::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

42mm moet toch kunnen op jouw pols?
Jouw Tissot 516 is zelfs 45mm toch…

2 likes

Klopt, maar die is ook wel kantje boord :blush:

2 likes

Ik zit nu al een paar dagen te gapen naar de CW-site. Maar ben er nog niet uit.
Een duiker heb ik al (maar niet van het afwerkingsniveau van CW).
Eigenlijk vind ik die c63 sealander gmt met zearte plaat ZO MOOI

Maar…. Met zijn 39mm vrees ik dat die verloren gaan lijken aan mijn pols en dat zou zonde zijn voor mijn eerste horloge van echt budget (de anderen zijn max 3-400€)
Moet ik dan toch voor die c50 gmt 600 gaan?
Of ga ik voor een oris65?

3 likes

Of de C60 Elite GMT :wink:
Al vind ik die zelf iets minder fraai door de optisch kleinere wijzerplaat

1 like

Wat is je polsomtrek?

Mijn pols is 18,5cm en 39mm is eigenlijk perfect. Een duiker draagt optisch iets kleiner maar het scheelt niet zoveel.

Aanvulling: ik heb al redelijk wat horloges in het <€1000 segment gehad en deze C63 is echt waanzinnig. Prijskwaliteit ga je haast niet beter vinden. Dus mijn stem gaat zeker uit naar een Sealander :+1:

4 likes

Ik zat net nog eens wat te kijken op de CW site en als ik nu hetzelfde model in m’n mandje stop staat er 31 juli in plaats van 21 oktober. Dus wellicht gaat het nog meevallen :thinking: :blush: :grin:

1 like

:partying_face:

1 like

:muscle: :muscle: :laughing: :laughing:

1 like

Stof tot nadenken.
Dit is een 43mm

1 like

Toen ik 10 jaar geleden met deze hobby begon vond ik 43-44mm het fijnste. Mijn smaak is wel wat richting kleinere horloges gegaan. Die 43mm staat je overigens prima. Maar die 39mm gaat zeker niet te klein zijn!

1 like

Prachtige uitvoering!
Ik heb de blauwe C60 en vind die oranje accenten zo mooi bij dit model. Toen ik die kocht in 38mm was er alleen een GMT met die extra accenten maar wat ik had graag die accenten erop gehad. Ik ben tevreden maar iedere keer dat ik het zie zou ik het toch graag op de gewone C60 zien.

Van harte dan maar alvast, je zult vast geen spijt hebben van je eerste CW, veel value for the money.

1 like

Persoonlijk vind ik die niet mooi en CW maakt echt mooie kasten, mooier dan Oris. Oris is goed en de afwerking is ook prima, alleen het model kast vind ik te groot en te rond maar dat is mijn smaak.

Wat betreft de maat denk ik dat het gewoon even wennen is als je groter gewend bent. Maar het misstaat echt niet. Mocht je mijn c60 willen passen in 38m voor het idee ben je altijd welkom, dan kun je ook de kastvorm en afwerking goed zien. Ze zijn hetzelfde, alleen de maat verschilt.

1 like

Prachtig horloge zeg, gefeliciteerd!

1 like

Dank je :+1: :+1: :sunglasses:

Was voor mij ook de voornaamste reden om voor deze te kiezen. Ook tig keer overwogen om toch de gewone C60 te kiezen vanwege de fijnere maat en gunstigere prijs, maar ik kon me niet over het “ontbreken” van de oranje details heenzetten :blush:

1 like

Maar drie maanden wachten zag ik? Kun je dat wel volhouden?

We gaan het zien :blush: :laughing:
Maar wellicht valt het mee; heb net nog even op de CW site gekeken en hetzelfde model in m’n mandje gestopt, en nu staat er 31 juni als leverdatum :stuck_out_tongue:

2022?