Christopher Ward only (Deel 1)

Nope, 2021:

image

Maar kan natuurlijk dat ze zich voor mijn bestelling van gisteren lekker vasthouden aan die 21 oktober :grimacing: :smile:

3 likes

Ja die maken het extra mooi en ik begrijp je heel goed, het is net even lekkerder. Ik heb een oranje rubber strap geprobeerd maar die kleur was te licht en niet mooi. En de strap was toen niet los te krijgen bij CW want die alleen al maakt het net wat spannender.

Het zal nog even duren maar besmeur gewoon dat hele forum met je plaatjes als die er is :+1:

1 like

Ik wacht het wel even af; als het ding zometeen weer op “in stock” staat en er komt niks dan klim ik wel even in de mail. Ik neem aan dat ze gewoon gaan leveren op het moment dat ze weer op voorraad zijn.

Gaan we doen :yum: :yum:

1 like

Staat nu wel op de site voor €75,- hmmmmm
Erg mooie strap die ook wel mooi op m’n c65 zal staan.

Wat een kwaliteitsproducten levert CW toch :ok_hand:t2:

4 likes

Hoe goed verkoopt zo’n CW na pakweg een maandje ? Moest ie me toch te klein uitvallen.
Ben ik veel € kwijt? Voldoende snel terug verkocht?

1 like

Als hij na die maand nog in nieuwstaat is kun je hem terugsturen, ze hebben een 60 dagen return policy:
60|60 guarantee (christopherward.com)

2 likes

Prachtig! Ik heb dezelfde, draag hem elke dag… mn Alpina en FC krijgen amper meer draagtijd :sweat_smile:

Hij kan zoals gezegd gewoon na 60 dagen gratis weer retour. Ik heb toen tegelijk 2 kleuren besteld om te zien welke ik wilde houden en eentje terug gestuurd. De service is prima bij CW

Ik wilde al bijna roepen, nee hij is €95,- maar dat is de versie met titanium gesp, staal is inderdaad 75 zie ik nu :sweat_smile:

1 like

Sealander in de avondzon :sunny:

7 likes

Heel geslaagd, die Sealander. :ok_hand: Het is dat hij te veel in hetzelfde vaarwater zit als de Seiko SARB035 die ik heb, maar anders…

1 like

Ik kan niet inschatten of de SARB035 voor jou een speciale plek in de collectie heeft maar een upgrade naar de Sealander raad ik 100% aan. Ik heb de SARB gehad en alhoewel het een prettig horloge is, haalt ie het bij lange na niet bij de Sealander :smiley:

Eigen bewijsje :sunglasses:

10 likes

Ze zijn echt lekker hoor die CW’s met deze kast en wijzers :+1:
Ik heb die C60 al vanaf het begin dat die er was in de nieuwe uitvoering en het enige wat anders had gemogen was de datum. Die had er niet op gehoeven en was hij helemaal perfect.

1 like

Wil niet elke dag dezelfde foto in het wat dragen we vandaag topic zetten, dus nu maar weer een keertje hier spammen. Ben niet echt gewend om al een week lang hetzelfde horloge te dragen :rofl:

14 likes

Ik doe met je mee vandaag :+1:!

8 likes

Ik moet nog 2 dagen wachten tot ik hem kan uitpakken :stuck_out_tongue_closed_eyes:4_mob@2x~2

9 likes

Gaaf, waar heb je die vandaan? Zie die niet meer op de site staan :thinking:

2 likes

Klopt , dit is een limited edition .Ik heb hem in april ofzo al gekocht met het oog op mijn verjaardag :grin:

6 likes

Hoeveel mensen hebben hier eigenlijk de C9 Moonphase? Wat een pracht horloges waren dat.

AH, vandaar. Ik had deze destijds wel gezien, maar was me toen niet opgevallen dat deze ook een sapphire wijzerplaat had. Fraaie combinatie met die blauwe bezel, iets wat ik een beetje mis bij de C60 sapphire. :ok_hand: :ok_hand:

1 like