Christopher Ward only (Deel 1)

Thanks :blush: Ik was op zoek naar iets blauws en was gelijk verkocht toen ik deze zag .
Ondertussen ook een blauw/witte Breitling Superocean gekocht maar dat mag de pret niet drukken.

2 likes

Mooi hoor, van harte alvast met de 2 mooie aanwinsten.
Ik vind de CW het mooiste van de twee.

Overigens leuk om te zien dat de liefde voor CW wat toeneemt en het niet meer een buitenbeentje is.

2 likes

Dank je wel :blush:
En het mooie is dat ik die CW heb gekocht nadat ik een beetje op deze thread had rondgekeken, vond de CW horloges echt gaaf hier :+1:t2:

2 likes

Als je hem eenmaal hebt en ervaart wat het niveau is van CW zul je vast blij verrast zijn. Dat geldt voor de meesten, eenmaal eens gezien en bepoteld snapt men wel dat ze goed mee kunnen komen met gevestigde merken.

Ik ben echt helemaal gek van de trident series, elk model ervan heeft dezelfde kast, wijzers en indices. En dat vind ik echt de mooiste die ik ken in deze klasse, ik ben klaar, ik heb wat ik echt mooi vind.

Veel plezier en ik ben benieuwd hoe je ze naast elkaar ervaart.

2 likes

Zeker , ik ben ook benieuwd.
Je leest sowieso alleen maar positieve dingen over de afwerking van CW horloges.
Woensdag ga ik het zelf ervaren :smiley:

2 likes

Geen idee en die is ook idd heel erg mooi, ook dezelfde kastvorm die ik erg waardeer. Het verbaasd mij dan ook dat je deze niet terug ziet op zo een groot forum als dit.

Dit soort military looks trekt mij totaal niet, maar ik lees genoeg belangstelling voor dergelijke horloges op dit forum.
Al zijn de fans van dergelijke horloges denk ik wel gevoelig voor het feit of het merk wellicht misschien ooit wel issued horloges heeft geleverd of voortborduurt op een merk dat dat gedaan heeft; wellicht is dat hier het probleem :thinking:

1 like

Inderdaad een zeer fraai horloge; snap niet dat ze die al uit het programma gegooid hebben (de laatste was trouwens de C1 moonphase maar die lijkt erg op de C9 die al langer weg is).

Ze hebben met de Moonglow natuurlijk ook een zeer fraaie moonphase, maar die is wel wat minder “dressy” dus die trekt toch een wat ander publiek denk ik :thinking:

Tja, dat historie en heritage is mij niets waard. Ik kijk puur naar wat ik mooi vind en wat ik zijn prijs waard vind. Lekker simpel en het pakt vaak voordeliger uit.

Maar ik kan deze ook echt wel waarderen, ten eerste is de kast exact zoals het mooi vind. En de rest doet het hem ook wel voor mij maar dat is een kwestie van smaak.

1 like

Nee ben ik ook niet zo gevoelig voor. Kan nog zo’n hoog aangeschreven merk zijn; als ze nu lelijke reut produceren blijft het lelijke reut; wat ze in het verleden allemaal gedaan hebben :sweat_smile:
En als een merk zonder historie iets moois produceert kan mij die historie gestolen worden :sunglasses:

Verder inderdaad een kwestie van smaak natuurlijk.

1 like

Ging net op de site kijken en zag toen deze staan, vond ik mooier:

6 likes

Verdorie kerel, ik was zo bezig met m’n eigen navel dat ik niet in de gaten had dat anderen ook tijdshoogtepunten kunnen hebben.
Heb hier ook naar uitgekeken, reuzebenieuwd hoe de onder engelse regie in Zwitserland gebouwde klatser bevallen zou.
Op de foto staat ie je prima, dat is te zien en uit de tekst af te leiden is dat de verbondenheid met het jiiste gevoel ook tot stand is gekomen.
Wat super! Ben blij voor je!
:muscle::rofl::+1:

(Als je meeneemt naar ons treffen, dan wel ff afdoen hè ,…anders krijgen we toch mot)

ENJOY!!

2 likes

Dank je :+1: :+1:; maar hoe krijg je het voor elkaar; ik spam het halve forum vol met dat ding en jij mist het volledig. Overkomt mij nou nooit :innocent: :innocent: :laughing: :rofl:

De CW bevalt uitstekend; al een week geen ander horloge meer aan de pols gehad. Hier mijn NA topic:

2 likes

Misschien dat ze net iets te ver de moonphase-trend voor waren? Moet wel zeggen dat ik de buitenring van de wijzerplaat een beetje generic vond, maar de binnenring was prachtig. En de textuur van de moonphase, heerlijk. Zie ze helaas bijna nergens meer te koop. Ben benieuwd wat ze in de toekomst gaan doen.

Tweedehands aanbod van CW’s is inderdaad beperkt. Wellicht Christopher Ward forum in de gaten houden?

Dat weet ik wel zeker, die betalen grif een dikke premium voor marketing. Voor mij heeft het geen meerwaarde en het is voor mij ook niet belangrijk wat iemand anders er van vind.

Ieder zijn meug maar ontastbare zaken hebben voor mij geen waarde

Das mooi omschreven :grin::+1:t2:

1 like

Eindelijk mijn eerste post hier :grinning:
Super blij mee :+1:

22 likes

Heerlijk zomers :sunny:

14 likes

Zomer knaller!

1 like