Christopher Ward only (Deel 1)

Unieke wijzerplaat; echt prachtig :ok_hand: :ok_hand:

2 likes

1 like

Dank @FRank71 voor de tip van deze Christopher Ward #tide Strap! Gaat mooi matchen bij mn white dial C63 Sealander :boom:

11 likes

Staat hem echt fantastisch :ok_hand:

1 like

Zeker weten :sunglasses:

1 like

Lekker hoor, ik had je plaatjes hier gemist :wink:
Echt een hele mooie uitvoering ook :+1:

Ook zo een lekker horloge dit :ok_hand:
Ik kwam er achter dat ik nu mijn c60 al weer ruim 2 jaar heb en ook eigenlijk niets anders meer draag en die blijf ik ook nog steeds erg lekker vinden.

Mooi hoor heren en leuk om te zien dat de liefde voor CW een beetje groeit op het forum. Ik snap al heul lang niet waarom het zo magertjes is vertegenwoordigd hier. Het barst van de scheve Seiko duikers en de plastic Casioooos maar een knap horloge van CW zie je niet zo veel.

4 likes

Ere wie ere toekomt , dankzij dit topic ben ik op de Christopher Ward site gaan kijken.
Zoveel prachtige horloges, had er buiten mijn C60Blue Limited Edition zo nog 10 andere kunnen kiezen :+1:

2 likes

:shushing_face: hidden secret :shushing_face:

Echt topspul van CW,de Sealander GMT gaat er hier zeker komen.
Ze wedijveren met m’n Stowa’s om de 1e plaats :grinning:

2 likes

Ben al ff verliefd op deze en wacht op een leuke actie,elke dag de postbus in de gaten houden :sunglasses:

Staat mooi naast deze :heart_eyes:

12 likes

Ja, ook heel mooi, die hebben ook allemaal die kast met die mooie lijnen en facetten. Ik ben echt helemaal gek van die kasten maar ook de indices en wijzers doen het hem. AL die horloges met diezelfde kenmerken vind ik mooi. Of het nu een Sandhurst, C60, 63, 65 of sealnder is, ik vind ze mooi.

Ook een beauty, die is nog wel redelijk aanwezig hier op het forum vond ik. Maar een C65 vintage heb ik nooit in het wild gezien en ik heb er een aantal jaren naar zitten loeren. Die Sandhurst is beter gelukt, daar lonk ik ook wel naar maar die sealander is ook zo heerlijk.

Ik wil geen meerdere horloges meer en ik vind zo veel van CW mooi dus geen idee wat ik zal doen. Kandidaten genoeg…

2 likes

Voor mij is het simpel. Hun logo op 9u heeft mij altijd tegengehouden. Is vast iets persoonlijks. Nu die op de C63 op 12u staat klopt het voor mij wel :slightly_smiling_face:

Zoals je weet was ik altijd al fan tijdens het MK2 logo met de oude C65 range. Als die ook 39mm waren geweest had ik die witte nog steeds wel gok ik. En was de C63 er denk ik in het zwart gekomen dit jaar :sunglasses:

2 likes

Versche vrijdagochtend pics :grin:

13 likes

Heel fraai :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

Spam ik er ook nog maar even een vrijdag de 13e foto bij :innocent:

8 likes

Nice :ok_hand: keeping the Christopher Ward only topic alive :partying_face:

2 likes

Precies :muscle: :muscle:

1 like

Doe ik aan mee :facepunch:

7 likes

Hoppa :+1: :muscle:

2 likes

Lekker, welke is het?

1 like

Een #tide Strap, zie eerder in topic

1 like

Niet nog iemand te porren voor de summer time specials? Toch 25% korting op een paar mooie modellen: :sunglasses:

https://www.christopherward.com/summer-specials?start=0&sz=36

3 likes