Christopher Ward only (Deel 1)

Staan een paar hele toffe tussen :star_struck: maar voorlopig zit de C60 Blue nog wel om de pols :grin:

2 likes

Haha, ik had ook niet verwacht dat jij er meteen nog eentje bij zou bestellen :rofl::rofl:

1 like

Speciaal voor @RickyG6 die gisteren een dochter heeft gekregen :grinning: :tada: :baby:

Gefeliciteerd!!

7 likes

Top cadeau :wink:

2 likes

Sealander vanmorgen nog op leer maar als het meezit kan ik straks wisselen naar de nieuwe #tide strap! :grin:

10 likes

Niet van de pols te krijgen; al bijna twee weken onafgebroken aan de pols :innocent:

(niet echt onafgebroken natuurlijk; 's nachts draag ik geen horloge :grin:)

9 likes

Op dit moment staat deze op mijn lijstje:

Echt heel tof.

13 likes

Heel tof inderdaad :ok_hand:t2:

Ik ken het gevoel :blush:

9 likes

Inderdaad; zou ik met die ook hebben :grin: :grin:
Lang geleden dat ik zo lang achtereen hetzelfde horloge om de pols had :sweat_smile:

Loopt best nauwkeurig trouwens. Heb hem twee weken geleden toen ik hem binnen kreeg goed gezet, en hij loopt nu 19 seconden voor; da’s minder dan 1,5 seconde per dag; ruim binnen de specs :yum:
Hoe doet de jouwe het; of heb je dat nog niet gemeten?

1 like

Nee ik meet dat niet , vooral niet nu het (nog) vakantie is :joy:.
De Tidestrap zit nu echt heerlijk na een paar dagen :ok_hand:t2:

2 likes

Normaal kijk ik daar ook niet zo naar hoor, zeker omdat ik nogal een wisselaar ben, zolang het geen minuten per dag is merk ik er weinig van :grin:

2 likes

Precies dat :+1:t2:

1 like

Mijn ervaring met CW is en dat zijn er een aantal geweest is dat ze achter lopen ipv voor. Alle andere automaten die ik heb gehad liepen allemaal voor ipv achter.

Ik houdt het niet meer bij maar het is wel ruim binnen de specs en zo af en toe zet ik hem wat vooruit. Vaak ietsje verder dan kan ik het een tijdje zo laten. Ik gok dat ik het eens per maand ongeveer even doe en dan zijn de afwijkingen nog in de seconden.

2 likes

Ik heb net snel even gekeken op de wereldklok van mijn telefoon.
Vorige week woensdag gelijk gezet en hij loopt nu 4 seconden achter .

1 like

Ook heel netjes; en inderdaad loopt hij iets in de min zoals @Da_Watcher al zei :grin:

2 likes

Wat betreft de nauwkeurigheid,dat merk ik ook met mijn C65,wijkt nauwelijks af.
Kan geen toeval meer zijn :sunglasses:

2 likes

En waarom heb ik deze mooie caseback eigenlijk nog niet gepost ? :thinking:
Waarschijnlijk omdat ik te druk was met kijken naar de wijzerplaat :grin:

Limited Edition nr 403/500

7 likes

Ik heb het bij alle CW’s geconstateerd en ik heb ook het idee dat ze het bij CW bewust zo afregelen dat de eventuele afwijking in de min zit. Ik heb nooit een chronometer gecertificeerd uurwerk gehad van CW maar ze zitten altijd ruim binnen de toegestane toleranties.

Maar elk ander merk, Sinn, Certina, Smiths, Maen, Hamilton, Steinhart en Glycine die ik heb gehad met ETA of Sellita uurwerk liep altijd voor. Elk ander uurwerk van andere merken ook dus echt iets van CW zo lijkt het

1 like

Hop :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes