Met mijn OCD afwijking heb ik eerlijk gezegd liever iets voor dan achter.
Ben liever op tijd voor de trein dan net te laat
Met mijn OCD afwijking heb ik eerlijk gezegd liever iets voor dan achter.
Ben liever op tijd voor de trein dan net te laat
Vanmorgen de C63 Sealander op leer en om 13u kwam DHL langs met de Tide Strap!
Dus deze zit er nu op, ging heerlijk makkelijk gezien de quick release springbars.
De foto’s:
Eerste indruk: ziet er echt heel gaaf uit icm de witte plaat die subtiele oranje details heeft. Passen echt top bij elkaar.
Ik schrok in het begin wel even van de stugheid van de band want die is in ongedragen toestand best groot. Hrb hem nu een klein uurtje om en hij zit nu al een heel stuk comfortabeler. In lijn met wat @FRank71 al aangaf gok ik dat hij over een dag of 2 als gegoten zit.
Dikke aanrader
!
Leuk
Toch schreeuwt dit horloge om de stalen band Ricky
Staat hem fantastisch en inderdaad, de strap wordt snel een stuk soepeler.
Hele lekkere combi dit
Als je het bandje even nat maakt is die snel lekker soepel en het is zo droog.
Uiteraard persoonlijk; maar ik zou zelf een C63 met witte plaat niet op staal dragen; wordt naar mijn idee te steriel. Zowel de Tide Ocean als de lederen band vind ik fraai, maar ook de hybrid strap zou kunnen:
Gewoon meerdere banden erbij,staan allemaal wel top en wisselen is kinderspel met QR.
Hoewel “gewoon”de bandjes zijn best prijzig
Op zulke foto’s vind ik rubber echt cool!
Om mijn pols gaat de voorkeur bij wat sportiever toch uit naar staal. Heb al tientallen keren een aftermarket leren, rubberen of canvas band bij mijn horloges op staal gekocht. Als de stalen band mij goed zit blijf ik toch altijd snel terug gaan naar staal. Ik ben niet zo’n swapper volgens mij Dan heb ik liever een dedicated horloge op leer.
Het voordeel van een stalen (of titanium) band is wel dat het de meest duurzame oplossing is. Gaat een eind heen een horlogeleven mee, iets wat je van de andere oplossingen niet kunt zeggen.
Dat zou voor mij nog een reden kunnen zijn om alsnog een bracelet voor mijn Elite te bestellen. Die mooie hybrid banden gaan ongetwijfeld een keer uit het assortiment, en zie dan nog maar eens een band in bijpassende kleuren te vinden. Dan is het wel fijn om nog een bracelet achter de hand te hebben. Maar puur optisch vind ik een stalen band maar zelden de meest interessante optie
Een bandenswapper ben ik trouwens ook niet; als een band bevalt blijft die erop.
Enige swap die ik regelmatig doe is naar rubber.
Verder ben ik wel een liefhebber van staal dus als de C63 GMT besteld gaat worden dan wel op staal en rubber erbij voor de zomer.
Wat is de huidige kortingscode?
Ik heb mijn C60Blue ook op staal besteld en de Tide strap er bijgekocht.
Misschien wissel ik ook naar staal in de winter, maar ben waanzinnig blij met de Tide strap
Volgens mij is er nu geen code ( of ik heb het gemist) maar is er het 25% off summer event
https://www.christopherward.com/summer-specials
Welcome doet het altijd nog, maar geen xxx100 of zo?
Heb even mijn emails nagekeken maar ik heb geen code gevonden
Je opmerking over te steriel deel ik wel.
Niet dat het niet mooi is zo’n stalen bracelet met die witte plaat, maar als ik het zie “mis ik iets”. Maar wat…?
Lastig te zeggen, wellicht contrast oid, kan het niet echt plaatsen.
Dus helaas @Piede, de stalen bracelet blijft in de UK
Bij deze blauwe plaat vind ik staal dan een stuk beter staan!
Zit ik ook op te wachten