Ja quick release is ideaal
Dat van die wisselkoers lijkt helaas niet te kloppen, althans als ik ga afrekenen, komt ie toch echt helaas met het bedrag dat in Euro’s ook eerst op de site stond (dus niet Pond maal 1,21)
Het valt inderdaad mee, uiteindelijk maar €14,23 bespaard…
Wisselkoers voor elektronisch geld
€ 1.101,77 EUR = £ 876,00 GBP
1 EUR = US$ 0,7951 GBP
Here we gooo. Incoming
Blijf de oude toch wel mooi vinden tikje chiquer dan de Pro 300
Ah verrek die desk diver was wel super cool.
Doe ik het ook niet voor,halfprice sale op nieuwe modellen willen we,dat waren nog eens tijden.
Pond laag destijds dus op ponden zetten en een trident voor €385,- naar binnen slepen
Maak daar, bij de Twelve, maar 20% van
Maar echt .
Maar ja, wel 60 dagen om te retourneren en 5 jaar garantie .
Zo’n nearly new mag ook gewoon terug?
Iemand er wel eens gebruik van gemaakt (retour zenden)?
Op basis van wat ik heb gelezen op onder andere het Christopher Ward-forum, kun je een “nearly new”-model zonder problemen retourneren als het niet bevalt. Daarnaast wordt er gewoon 5 jaar garantie op gegeven.
Als iemand hier andere ervaringen mee heeft, hoor ik dat graag.
Zelf een keer een NN gehad die te veel krasjes had naar mijn smaak. Gewoon retour gegaan zonder problemen.
Hoe moet ik deze interpreteren? Als ik na 1,5 maanden dragen toch geen klik heb mag hij alsnog retour? Nee toch…
Hieronder het retourbeleid. In theorie zou je het horloge heel voorzichtig kunnen dragen, maar alleen als je bereid bent het risico te nemen dat het retourbedrag mogelijk wordt verlaagd.
Wat is het retourbeleid?
Wij bieden 60 dagen gratis retour aan. Als u niet tevreden bent met uw horloge, kunt u het in perfecte, ongebruikte staat, samen met alle bijbehorende documenten, retourneren voor een vervanging of volledige terugbetaling. We begrijpen dat u het horloge wilt passen, maar laat alstublieft de beschermende verpakking op het horloge zitten tijdens het passen.
Mocht het horloge beschadigd retour komen, dan behouden wij ons het recht voor om het terug te betalen bedrag te verlagen.
Ja die nearly new modellen zijn dus modellen die mensen gedragen hebben tijdens de 60 dagen en niet meer nieuw zijn omdat er iets te zien is volgens hun.
Dan krijg je het aankoopbedrag min 30% terug.
Die modellen komen dan weer in de sale 2 keer per jaar.
Nearly new is eigelijk een tweedekansje haha
Maar het wisseld wel hoor. Zijn zat mensen die niks kunnen vinden op hun NN. Maar soms ook wel putjes en krassen.
Ik had denk ik toen een review model die van reviewer naar reviewer is gegaan. Die was echt te slecht.
Iedereen klaar voor ronde twee? Gaan door de dag heen weer nieuwe horloges bijkomen zoals de afgelopen jaren.
Bader bracelet voor de helft reeds in de pocket
(die stond er gister echt niet bij! En hij staat ook niet bij 50% maar enkel bij nearly new)
Oh cool, ben benieuwd . Anders werd het wel heel zuur voor de overige fans, want bijna alles is al weg, gaat het elk jaar zo hard?