Christopher Ward only (Deel 2)

Zojuist mijn nieuwe aanwinst mogen ontvangen, tevens de eerste CW in de collectie. Love it!

13 likes

5 likes

In het kader van een rubberen band voor mijn wave bel canto zocht ik hier laatst al inspiratie. Daarna bedacht ik; ik zoek even op horlogemarkt of er iets te koop is… En warempel een cw blauwe rubberen band in de juiste maat.
Na een snelle transactie een mi mooi alternatief voor leer en staal ontvangen. Nu dus 4 cw banden en kan ik mooi wisselen. Ik kan er weer even mee vooruit :slight_smile:

Een snelle foto shoot;

12 likes

3 likes

Inderdaad! Top :ok_hand:
Als de metalen band een eenvoudig mechanisme heeft zodat ik geen Bergeon tool nodig heb, dan ben ik ook geneigd om dat meer te doen.

Wij zijn zo blij met al dat (zon)licht

5 likes

7 likes

8 likes

De titanium band heeft ook quick release dus die zit er net zo snel op als de andere banden.

Meteen een vraag aan jou; als je hem een dag om hebt gehad, hoe vol is dan de power reserve? Maw hoe lang voor hij stil valt?

1 like

Goeie vraag. Maar nooit op gelet.
Ik merk dat hij is stilgevallen net voor 3:00.
Als ik rond 1:00 in bed zou gelegen hebben (en dat kan best), dan betekent dat dus exact 38 uur. Dat is volgens spec.

thx. en hoe lang had je hem om?
ik had hem dus een goede dag om, naast bed en volgende ochtend alweer stilgevallen… ik ga het ff testen/ in de gaten houden

Het hangt heel erg van de activiteiten af die je die dag hebt ondernomen. Ik heb dit ooit eens getest met een Sellita en een kantoordag vergeleken met actieve dag, was een behoorlijk verschil (factor 3).

Ah thx goed om te weten :slight_smile:
Ik kijk of ik deze week ff 2 horloge kan dragen om het verschil te zien

9 likes

1 dag. Maar ik wind mijn horloges 's morgens redelijk goed op. Typisch een 20-tal keer, dat is meer dan half-vol schat ik.

Op een stukje suede deze zonnige dag.

4 likes

Niemand geprobeerd de Celestial Moonphase te bemachtigen? :grin:

2 likes

Nee, gelukkig niet

1 like

:laughing: :laughing:
Ik loop er ook niet meteen warm voor.

1 like

Hoe laat is het??

2 likes