Daar zat ik op te wachten maar is al weg
Zou de komende dagen de site in de gaten blijven houden. Ze zetten er steeds weer nieuwe bij en ze kunnen dus ook weer op voorraad komen.
Dat is mijn ervaring ook,de mijne destijds tijdens de halfprice-sale gekocht en vaak de pagina moeten checken/verversen,nog altijd dik tevreden mee.
Mooiste horlogekast ever
Niet te lang wachten! @Struisvogel
https://www.christopherward.com/sale/c63-sealander-automatic---nearly-new/N63-36ADA3-S00W0-VC.html
Hopelijk komen er nog nieuwe bij… Had precies diegene die ik wilde in nearly new Maar de credit card betaling ging niet goed om hem vervolgens out of stock te zien
Ladies and gentlemen, we got him😎
THx voor de reminder😉
Heren ik merk alleen dat ik de bruine leren band niet echt mooi vind waar hij op komt. Zou ik de stalen band van Christopher Ward zelf kopen of hebben jullie toevallig een goedkoper alternatief?
Congrats!! Nette deal. De stalen band is fantastisch met fijnafstelling, hoewel niet goedkoop. Een universele stalen band sluit nooit zo mooi aan op de kast/lugs dus no-go als je het mij vraagt. 20mm witte tropic of zwart-grijze NATO misstaat ook niet.
Je hebt gelijk. De stalen band toch maar erbij gekocht
Helaas zonder naam dus die laat ik schieten
Zo te zien iets van brons, dus ik ben sowieso niet geïnteresseerd
Bronzen c60 300?
Ja denk ook de 300 in brons idd. Sla ook over. 1x brons in de collectie is genoeg.
0x brons is voor mij zat. Ik heb een grondige hekel aan patina
Zou wat zijn als ze hem in goud gaan maken
Vandaag binnen gekregen. De C63 Sealander GMT is een keileuk horloge. Helemaal top.
Lijkt op een Explorer II - dacht ik goedkoop uit te zijn door een zwarte te kopen.
Ook al scheelt de diameter maar 2mm, naast elkaar is het een wereld van verschil.
Hi allemaal, ben inmiddels paar maanden eigenaar van een c65 trident (overgenomen van RKN), hij is bijna perfect voor me, ware het niet dat ik toch liever een automaat wil. Ben verliefd op het model, met name zwarte/antraciet versies met gele accenten. Ik ben op zoek naar een andere maar zie door de bomen het bos niet meer. Weet iemand wat precies de verschillen zijn tussen mk1 en mk2? (Of een verwijzing) Van alle c65 nieuw te koop springt er nog geen naar boven. Anders dan Chrono24, eBay, MP, Vinted, heeft iemand nog tips voor een occassion? (41mm)
Plaatje voor de sfeer:
Nee. Verkoop is voorbehouden aan trustlevel 2 en 3.