Inderdaad een zeer fraai horloge; snap niet dat ze die al uit het programma gegooid hebben (de laatste was trouwens de C1 moonphase maar die lijkt erg op de C9 die al langer weg is).
Ze hebben met de Moonglow natuurlijk ook een zeer fraaie moonphase, maar die is wel wat minder “dressy” dus die trekt toch een wat ander publiek denk ik
Tja, dat historie en heritage is mij niets waard. Ik kijk puur naar wat ik mooi vind en wat ik zijn prijs waard vind. Lekker simpel en het pakt vaak voordeliger uit.
Maar ik kan deze ook echt wel waarderen, ten eerste is de kast exact zoals het mooi vind. En de rest doet het hem ook wel voor mij maar dat is een kwestie van smaak.
Nee ben ik ook niet zo gevoelig voor. Kan nog zo’n hoog aangeschreven merk zijn; als ze nu lelijke reut produceren blijft het lelijke reut; wat ze in het verleden allemaal gedaan hebben
En als een merk zonder historie iets moois produceert kan mij die historie gestolen worden
Verder inderdaad een kwestie van smaak natuurlijk.
Verdorie kerel, ik was zo bezig met m’n eigen navel dat ik niet in de gaten had dat anderen ook tijdshoogtepunten kunnen hebben.
Heb hier ook naar uitgekeken, reuzebenieuwd hoe de onder engelse regie in Zwitserland gebouwde klatser bevallen zou.
Op de foto staat ie je prima, dat is te zien en uit de tekst af te leiden is dat de verbondenheid met het jiiste gevoel ook tot stand is gekomen.
Wat super! Ben blij voor je!
(Als je meeneemt naar ons treffen, dan wel ff afdoen hè ,…anders krijgen we toch mot)
Misschien dat ze net iets te ver de moonphase-trend voor waren? Moet wel zeggen dat ik de buitenring van de wijzerplaat een beetje generic vond, maar de binnenring was prachtig. En de textuur van de moonphase, heerlijk. Zie ze helaas bijna nergens meer te koop. Ben benieuwd wat ze in de toekomst gaan doen.
Dat weet ik wel zeker, die betalen grif een dikke premium voor marketing. Voor mij heeft het geen meerwaarde en het is voor mij ook niet belangrijk wat iemand anders er van vind.
Ieder zijn meug maar ontastbare zaken hebben voor mij geen waarde
Lekker hoor, ik had je plaatjes hier gemist
Echt een hele mooie uitvoering ook
Ook zo een lekker horloge dit
Ik kwam er achter dat ik nu mijn c60 al weer ruim 2 jaar heb en ook eigenlijk niets anders meer draag en die blijf ik ook nog steeds erg lekker vinden.
Mooi hoor heren en leuk om te zien dat de liefde voor CW een beetje groeit op het forum. Ik snap al heul lang niet waarom het zo magertjes is vertegenwoordigd hier. Het barst van de scheve Seiko duikers en de plastic Casioooos maar een knap horloge van CW zie je niet zo veel.
Ere wie ere toekomt , dankzij dit topic ben ik op de Christopher Ward site gaan kijken.
Zoveel prachtige horloges, had er buiten mijn C60Blue Limited Edition zo nog 10 andere kunnen kiezen