Christopher Ward only

Alsof ze iets vergeten zijn… De bezel…

1 like

Meer info en plaatjes:


En inmiddels ook op https://www.christopherward.com/dune-collection-watches

Misschien ben ik uitgeschreven op de CW nieuwsbrief maar ik heb hierover ook deze keer niets vernomen per mail. Edit: de nieuwsbrief valt nu (12:21) op de digitale mat.

Mooi detail, het opgelegde logo:

6 likes

Ja dat heb ik ook altijd met die duikers zonder bezel. Gelijk compleet uit balans. Mag op de hoop bij de de BB 36 en die Seiko 5 zonder bezel; niet om aan te gluren :grimacing:

Misschien hadden ze de kerstboom-uurwijzer moeten vervangen door een rechte wijzer. Zou ik denk ik mooier hebben gevonden.

image

Die C63 Snow Leopard ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!

Brons / groen is :fire: :fire: :fire:
Of ben ik de enige die daar zo over denkt?

3 likes

11 likes

De combinatie in jet algemeen is idd super. Of goud groen.
Maar de nieuwe CW waar je naar refereert vind ik wel minder…

1 like

Nee hoor, Jules Verne dacht er in 1869 al zo over. :green_heart:

3 likes

9 likes

12 likes

Dat klinkt inderdaad zeer belovend

Groen/Brons is heel erg mooi… alleen iets aan die rand… ik weet het niet… zo zonde… ik zou hem in mn handen moeten hebben maar voor 1500,=…

16 likes

Mooi!

Want draagt zo lekker!

13 likes

Hoe snel kreeg jij eigenlijk reactie?
Heb op 4 december een C1 besteld die eind januari geleverd zou worden, maar op de orderbevestiging na geen enkele update ontvangen over verzending of eventuele vertraging.
Als ik online m’n ordernummer intk + email/postcode dan geeft de website aan niks te kunnen vinden.
Op mijn mails reageren ze vooralsnog niet en de telefoon beantwoorden doen ze ook niet. (Na 2 minuten in de wacht mag je een bandje inspreken…ik zou liever nog 10 minuten blijven hangen en iemand spreken maar dat kan dus niet)
We wachten het nog even af maar ik ben nog niet onder de indruk van hun service :sweat_smile:

Bracelet eraf en die heerlijke Tide strap er weer op :blue_heart:

9 likes

Lekker hoor. Is ie inmiddels ook al wat minder stug bij jou?

1 like

Ja absoluut, heb hem nu zo’n anderhalf jaar en die Tide strap draagt echt geweldig. Alleen in het begin is ie super stug inderdaad.

1 like