Christopher Ward only

Mijn ervaring is dat ze meestal binnen een paar uur reageren op mail.

Dat jouw order niet in je account staat is wel bijzonder in ieder geval. Hoop voor je dat de order goed is gegaan en dat je niet weer moet wachten.

Hier ook weer de heerlijke C65-Trident,die kastvorm blijf ik maar bewonderen,zelfs na 2 jaar :ok_hand:t2:

5 likes

Bij mij staat de bestelling in m’n order history op m’n profielpagina, maar mijn levering is sowieso pas eind dit jaar. Heb je daar goed gekeken?

Bellen moest ik ook een paar keer proberen, maar kwam wel door aan het eind.

Zijn dit niet eerder field watches ipv duikers zonder bezel? Zo had ik ze alvast geïnterpreteerd, maar het kan aan mij liggen.

1 like

Dikke ronde lumedots associeer ik altijd met duikhorloges, vandaar duiker zonder bezel. Een fieldwatch heeft meestal streepjes en cijfers. Maar ik heb geen idee wat dit officieel is :thinking:
Niet mijn smaak in elk geval :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik waardeer hem steeds meer… Zit er serieus over te denken om groen/brons te gaan toch… ff wachten op Loupe28 met code want Hollander

1 like

Moet zeggen dat ik die groen/brons ook de beste combinatie vind; door de goudkleurige randen van de lumedots ogen ze veel subtieler dan bij de andere. Alleen zou ik hem dan wel op leer zetten, niet op bracelet.
Maar evenwel, tien modellen die ik eerder zou kopen dan deze :wink:

Er worden geen codes meer uitgegeven met de Loupe. Ze gaan daar mee stoppen. Je zou ze eventueel kunnen mailen voor een code. Ik heb begrepen dat sommige mensen daar succes mee hebben gehad.

Ben weer helemaal verliefd nu hij weer op de Tide strap zit :blue_heart:
Jammer dat er geen lichtblauwe band met donkere streep is , lijkt me ook gaaf :thinking:

7 likes

Ik zou hem juist om de bronzen metalen band kopen… tis net ff anders maar geen goud en ook geen verguld.

1 like

Die laag patina op die band en kast ga ik sowieso niet trekken, brons is niks voor mij :roll_eyes::sweat_smile:

Ohnee ik ook niet, dus elke maand ff in de citroensap ermee… Ik vind het nieuwe brons prachtig maar die groene snot is niet om aan te zien :slight_smile:

1 like

WAT! hoe moet dat nu als cheap hollander. Ik heb ze gemaild vanuit mijn eigen profiel met meerdere aankopen in de bestel historie… ff kijken of dat nog iets wordt. En anders de zure appel heen bijten en full price bibber betalen.

1 like

Gisteren bericht ontvangen van DHL dat er een pakket onderweg is -> afzender Christopher Ward.
Van Christopher Ward zelf niks gehoord, geen mail, geen berichtje, niks. Ook op de mails en terugbelbverzoeken hebben ze nooit gereageerd.
Als ik op de website bij account het ordernummer/email/postcode invul kan ik overigens wel zien dat het horloge “despatched” is.

image

Als ik 'm straks om de pols heb vergeef ik het ze wel maar ik vind het toch raar dat ze niet eens een mailtje sturen dat je langverwachte aankoop onderweg is.

Ik wacht vooral op de foto’s als het inderdaad zo ver is!

1 like

Mijn vrouw heeft wel het DHL busje moeten achtervolgen maar toch gelukt :sweat_smile:
Hier alvast de eerste pics van de C1 Moonglow.

29 likes

Gaaf! Eindelijk een Moonglow op HF. Meer foto’s en ervaringen na wat draagtijd worden geapprecieerd.

:full_moon_with_face::new_moon_with_face:

1 like

Heel gaaf!

1 like

Heel mooi! Maar… euh :thinking:… de plaats en grootte van het logo…

1 like

Ja die kon ik niet kiezen :wink:

1 like