Christopher Ward The Twelve 38mm - Arctic White 1050€

Hierbij verkoop ik mijn jonggebruikte Christopher Ward Twelve 38mm in Arctic White met een extra rubber band. Het horloge bevindt zich in zeer goede staat (maar nét niet nieuwstaat waardoor ik hem niet kan terugzenden). Ik voel toch niet de klik met deze kleur Twelve, vandaar dat ik hem verkoop. Verder is het een top horloge dat op een hoger niveau is afgewerkt dan de prijs doet vermoeden.

Lees mijn reviews op het forum hier!

Alleen te koop:

Merk en model: Christopher Ward The Twelve - Arctic White
Diameter: 38mm
Leeftijd: 2 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): sept 2025
Factuur en/of certificaat: Aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Aanwezig inclusief extra rubber band twv 90€
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor verzekerde verzending
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat, bijna zo goed als nieuw. Er zit een veegje op de zijkant van de kast wat zich niet laat fotograferen en normale draagsporen van 2 maanden gebruik aan de binnenkant van de band.
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200-1
Vraagprijs: 1100€
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

16 likes

Up! Prijs naar 1050€ inclusief verzekerde verzending. Heb ik al verteld dat er een rubber band twv 90€ bij zit?

Heb je vragen, opmerkingen of wil je meer foto’s zien? Aarzel dan niet om een PM te sturen :slight_smile:

2 likes

Ik had gehoopt al een koper via het forum te vinden, maar vanaf nu is hij ook op andere platformen te koop. Vandaar wat nieuwe kiekjes :slight_smile:

Een bod plaatsen mag, maar houd het netjes! Het is een 2 maanden oude, bijna nieuwe Twelve die nog vol in de garantie zit.