Christopher Ward vergelijking met Submariner 😩

Net op Insta deze post gezien van Christopher Ward en hier zakt mijn broek echt vanaf. Een CW vergelijken met een Submariner, dan sla je toch echt de plank helemaal mis op marketing gebied, of ben ik de enige die dat zo ziet… :sleepy::sleepy:

6 likes

Ik zeg graag wat lelijks over Rolex op z’n tijd. Maar dit slaat de plank volledig mis, en dan heb ik het niet over de Rolex.

7 likes

Ze vergelijken niet echt toch? Ze zeggen geen geld voor een echte, koop deze. Juist wel goed dat de CW ook totaal niet lijkt op een sub. Ik vind hem zelf niet mooi maar dat is een ander verhaal. Ze willen gewoon een beetje meeliften op de Bondmania. Niks op tegen. :man_shrugging:

6 likes

Als je beide horloges naast elkaar zet in een post vind ik het wel degelijk een vergelijking. Dit is meeliften op een hele goedkope manier. Gebrek aan marketingcapaciteit naar mijn mening…

Aan de andere kant hebben ze hun doel al bereikt, want wij hebben het erover… :weary:

4 likes

Echt een vergelijking tussen bang for buck en fuck you buck. Ieder mag zelf invullen waar de bang zit en waar de fuck.

19 likes

En dan de CW mooier vinden…

1 like

Die ene links is leuk, die ene rechts is ook daadwerkelijk te koop.

9 likes

Hoog “wij van WC-eend” gehalte en niet echt ‘becoming’ voor een Brits merk.

Ik heb liefde voor CW maar dit doet het niet voor mij.

4 likes

CW-eend => ftfy

24 likes

Ik dacht eigenlijk dat Kasper de topic starter zou zijn :innocent:

12 likes

Ik denk dat de meerderheid het hier toch anders zal zien… Persoonlijk heb ik echt 0 problemen met deze advetentie.

6 likes

Wat een rariteiten fabriek.

Maar eh.
Welke Breitling is dit dan?

1 like

Ik zie amper gelijkenis tussen deze horloges :thinking:

3 likes

Waar mensen zich druk om kunnen maken. Je zou soms bijna denken dat er hier mensen rondlopen wiens vader de eigenaar van de complete Rolex brand is. Wtf kan mij het nou schelen hoe Christopher Ward wil adverteren. Alsof Rolex zo eerlijk bezig is met hun wachtlijsten en het bewust creëeren van schaarste. De belangrijkste reden dat ik geen Rolex heb. 2k extra betalen voor een tweedehands horloge omdat je hem niet normaal in de winkel kunt kopen. Ben je dan gek?

20 likes

Top Time

2 likes

Volgens mij een Top Time

Edit: @denvro was me voor.

Echt een heel gaaf horloge trouwens.

3 likes

De Top Time 810 staat erg hoog op mijn ‘zou ik graag eens in de collectie hebben’ lijstje

12 likes

Dat is te begrijpen, supermooi, niet iets wat je vaak ziet :ok_hand:

Ik vind the CW best gaaf, geen vergelijking met Rolex maar wel lekker betaalbaar

1 like

Precies dit, verder natuurlijk ook het gegeven dat Rolex voor de massa (kuddedieren) is, ze produceren er naar schatting 800.000 per jaar🤣. Wat ik wel frappant vind is dat bij deze exclusieve vraagprijs de vraag het aanbod nog overtreft, knap gedaan door de marketing machine van Rolex! Overigens is Rolex natuurlijk wel kwaliteit, maar ja, dat is Sinn ook, om maar een merk te noemen…

5 likes