Chrono24 gooit knuppel in het hoenderhok

Het lijkt er op dat Chrono24 nu zelf ook horloges gaat verkopen ,
Rupsje nooit genoeg ?

1 like

Prima toch?

Als ze dat veiliger en goedkoper doen de dealers die op Chrono verkopen, vind ik het helemaal prima

5 likes

Lijkt me dat handelaren die aan hun dikke fee betalen bij eigen verkoop daar niet blij mee zijn.

Ja het kan altijd erger

Waar heb je dit gelezen? Is daar een artikel over ofzo?

Op hun site staan diverse horloge waarvan het lijkt of de verkoper Chrono24 is, ik zag het toen ik de Zenith’s bekeek.

1 like

Ok! Ik zal is kijken, was mij nog niet opgevallen.

Zal een vrij betrouwbare partij zijn om van te kopen lijkt mij. Beetje StockX achtige constructie.

1 like

Heb je een voorbeeld? Ik kan het niet vinden en ben erg benieuwd.

Ik zag het bij een Zenith horloge onder nieuwste aanbieding,
er staat bij verkoper Chrono24

En op basis daarvan kom je tot deze conclusie :thinking:

1 like

Een bedrijf uit de horlogebusiness wilt horloges gaan verkopen? Het moet niet gekker worden :upside_down_face:

2 likes

Ik kan de verkoper toch echt niet vinden

Ik vind het het geen slecht zaak eerlijk gezegd. Heb je een link naar de betreffende advertentie? Ik ben wel benieuwd!

Ja dit topic gaat echt nergens over :joy:

Ik kijk daar nooit meer, net als E-bay, ooit leuk en nu loop ik op e-bay tegen 10X hetzelfde horloge bij “verschillende” Japanse dealers aan, heel soms nog een krentje in de pap. Maar Chrono24, een lachertje de laatste jaren.

3 likes

Ik kan niets anders bedenken, jij soms wel

Klopt idd, bij wijze van test hebben ze zo’n 30
horloges te koop. Een of ander lulverhaal erbij om te kijken hoe sterk hun merk is en of het kopers beĂŻnvloedt. Maar eigenlijk gaan ze straks de site overspoelen met hun eigen handel.

1 like

He he, eindelijk een die het snapt :+1: