Weet niet of deze vraag hier mag gesteld worden maar ik vraag me af wat de beste manier is om de interesse in een horloge op Chrono24 een boost te geven…
Heb er nu 3 horloges te koop staan en heb voor één ervan al drie prijsvoorstellen gekregen ; de andere 2 worden wel bekeken en in de favorieten geplaatst maar voorlopig geen enkel prijsvoorstel.
Vind het eerlijk gezegd nogal een omslachtige manier van verkopen, maar goed, ik begrijp het wel, als koper wil je zekerheid, natuurlijk (en ook als verkoper dat je je centen ziet).
In elk geval kijk ik uit naar de dag dat ik hier kan verkopen, scheelt een stuk gedoe (sites zoals 2dehands en marktplaats vermijd ik liever).
Ok, berichtje gekregen dat mijn draadje gevlagd is. Ik ga het dus verwijderen, mijn excuses.
Ik krijg echter een foutmelding wanneer ik mijn draadje wil verwijderen…
Ah ok. Maar goed dat veranderd het concept niet dat je laat weten welke horloges je te koop hebt staan.
Ik vindt persoonlijk de prijzen van C24
Niet echt ideaal om als leidraad te gebruiken.
Als je hier in het blauw kijkt en ziet wat er verkoopt en dan kijkt naar wat hetzelfde horloge op C24 soms kost dan is dat wel een enorm verschil.
Voor sommige horloges geld wat de gek er voor geeft. Als iets zeldzaam is of gegeerd is, voor andere geld de regel dat hij de seconde dat je hem koopt hij echt wel in waarde gedaald is.
Je moet of geduld hebben of mazzel. Ik denk niet dat er op chrono 24 een betere manier bestaat, wees volledig en eerlijk in je beschrijving en duidelijke foto’s (en veel foto’s. )
De regel voor horloges is nog altijd “buy the seller.”