Ik ben op geen enkele manier verbonden aan chronoglide maar geniet regelmatig (live danwel achteraf) van de sfeer en de belachelijke hoeveelheid kennis die gedeeld wordt door Kalle Slaap, maar ik wil toch wel even wijzen op zijn uit te komen boek (limited 2000 copies) “Watchmaking explained”
Mocht je ook geïnteresseerd zijn, deze video geeft ook een discount code, maar dat wisten jullie natuurlijk allang want ook geabonneerd op zijn YouTube channel natuurlijk.
Toch voor de zekerheid hier maar even gedeeld…
Gezien de reputatie van de auteur zal het wel een leuk boek zijn, maar zonder sneak peek van de inhoud en zelfs geen indicatie van hoeveel pagina’s het ding überhaupt heeft, is 100 euro toch geen “even een boekje bestellen” geld.
Ik verwacht dat het boek nog moet worden gedrukt. 2000 zal de minimale oplage zijn om het economisch haalbaar te maken.
Lijkt me dat de oplage zodoende nog kan worden verhoogd (eigenbelang, want mijn ordernummer is groter dan 2000 )
Bedankt voor de Tip. Had dit nog niet gezien. Ben wel nog bij Kalle geweest toen zijn winkel in Spanbroek zat. Prachtig authentiek ingericht was deze. Ben benieuwd naar het boek!
Ik heb het boek ook besteld. Niet dat ik zozeer direct een heel uurwerk zou willen reviseren, maar meer om de basis van een uurwerk beter te begrijpen.