Chronoglide: Watchmaking explained

Ik ben op geen enkele manier verbonden aan chronoglide maar geniet regelmatig (live danwel achteraf) van de sfeer en de belachelijke hoeveelheid kennis die gedeeld wordt door Kalle Slaap, maar ik wil toch wel even wijzen op zijn uit te komen boek (limited 2000 copies) “Watchmaking explained
Mocht je ook geïnteresseerd zijn, deze video geeft ook een discount code, maar dat wisten jullie natuurlijk allang want ook geabonneerd op zijn YouTube channel natuurlijk.
Toch voor de zekerheid hier maar even gedeeld…

Plaatje voor de sfeer

19 likes

Gezien de reputatie van de auteur zal het wel een leuk boek zijn, maar zonder sneak peek van de inhoud en zelfs geen indicatie van hoeveel pagina’s het ding überhaupt heeft, is 100 euro toch geen “even een boekje bestellen” geld. :thinking:

Het is inderdaad een hele zit, de video, maar het wordt allemaal uitgelegd.
Ongeveer 250 pagina’s by the way.

Deze video is korter en bevat ook wat info het boek:

2 likes

Gisteravond besteld met ordernr 1775. Benieuwd of de eerste druk inmiddels al niet uitverkocht is.

Een inhoudstafel is nogal essentieel…

Ik verwacht dat het boek nog moet worden gedrukt. 2000 zal de minimale oplage zijn om het economisch haalbaar te maken.
Lijkt me dat de oplage zodoende nog kan worden verhoogd (eigenbelang, want mijn ordernummer is groter dan 2000 :sweat_smile:)

3 likes

Die van mij ook (2091)

1 like

Ordernummer staat niet gelijk met het effectief aantal geplaatste orders normaal gezien.

2 likes

2214 :crossed_fingers:t2:

Bedankt voor de Tip. Had dit nog niet gezien. Ben wel nog bij Kalle geweest toen zijn winkel in Spanbroek zat. Prachtig authentiek ingericht was deze. Ben benieuwd naar het boek!

1 like

Ik heb het boek ook besteld. Niet dat ik zozeer direct een heel uurwerk zou willen reviseren, maar meer om de basis van een uurwerk beter te begrijpen.

1 like

Order #3022

1 like

Zojuist kreeg ik bericht dat het boek onderweg is. Erg gaaf voor ze dat het zo’n succes is gebleken.

Yup, dat bericht heb ik ook zojuist ontvangen

Ja klopt, ik heb het bericht ook gehad.

Yep, onderweg!

Ben ontzettend benieuwd. Hoop oprecht dat er veel dingen instaan die ik nog niet weet.

Mocht dit niet zo zijn, hoop ik dat het een handiger naslag werk is dan de stapel documenten, opgeslagen bladwijzers en boeken die ik nu heb.

Als het tegenvalt, zal die snel in het blauw verschijnen…
We zullen het snel zien!

3 likes

Ik heb ook een mailtje gehad dat het boek onderweg is!

Idem! Zeer benieuwd…
Ik vroeg mij al af hoeveel leden van het forum deze aankoop gedaan hebben

1 like

Yup, bij mij ook onderweg. Ben benieuwd of ik 1e druk krijg of gelijk uit 2!