Shortlist is ondertussen geen shortlist meer , thnks voor de input. aantal nieuwe opties gekregen:) , Ik vermoed ergens einde v/h jaar te posten wat er onderweg is
Keep us informed
42mm?
Trekt m’n pols niet, 17,4cm vind persoonlijk veel 42mm echt te groot . Persoonlijke smaak natuurlijk
Ik zou de goedkoopste nemen dir hier aangeraden wordt. Dan hou je geld over voor
Bij belang, doe maar een PB. Er gaat sowieso een advertentie voor komen, want ik merk dat ik alleen nog maar dressy horloges draag.
Ik heb stiekem toch altijd een navitimer als eerste Breitling op m’n lijstje staan. . Tweedehands kan op zich wel maar oud en zonder service is al snel 500+ aan kosten
Die service van breitling is echt wel wat hoger… pff die bedragen waren 10 jaar geleden al fenomenaal.
Dan moet je niet voor een tussenstop gaan, maar voor een Navitimer.
Zo’n tussenstap kost je op lange termijn meer.
Of een Sinn 903. Kost €3500.
Volgens mij nog in t blauwe gedeelte. Anders grijze dealer die ook op dit forum bekent is
Ja sinn al vaker overwogen , ondanks dat ze natuurlijk officieel de rechten hebben op enkele ontwerpen hoort imho een Navitimer een breitling te zijn……
Maar dat is voor de ( nog ) oudere versie van mezelf wellicht dat 42mm tegen die tijd wel past hahaha . Voor nu blijf ik bij sub40:) voor deze jacht
Navitimer is 41mm, maar draagt qua diameter compact door de lage lugs.
Ik weet dat het dan wel budget x2 is. Maar ze gaan enkel duurder worden, en je tussenoplossing zal enkel geld kosten.
Yup , ik snap je insteek hoor. Maar de Navitimer heb ik een aparte spaarrekening voor . Als de tijd daar is hoop ik die gewoon in de winkel te kopen
Kost je €1500-2500 extra.
Weet ik maar soms telt de ervaring minstens zo zwaar
… voor mij dan
De enige juiste bracelet … looking good