Chrono's, mijn bescheiden kistje

Vandaag maar eens mijn horloges op de foto gezet. (geen mooie foto’s) ik vind het ook leuk die van anderen te zien. (merk dat ik het ook leuk vind ze weer eens tegelijk te zien aangezien ik er altijd maar 1 in huis heb). Een bescheiden “collectie” maar niet in afmeting en gewicht haha.

Zoals in het kistje te zien is, hebben chrono’s mijn voorkeur dus ik ben er bang voor dat de Meistersinger binnenkort plaats moet maken voor een andere chrono.

15 likes

Het kistje mag misschien bescheiden zijn, de collectie zeker niet; hartstikke mooie stukken! Mag je met recht trots op zijn en allemaal lekker veel afwisselen zou ik doen

Ik noem dit niet bescheiden, mooie collectie, qua foto kwaliteit heb je dan wel weer gelijk :wink:
De Monaco heeft mijn voorkeur, mooi retro!

:stuck_out_tongue: mooie collectie zo hoor :thumbsup:
Persoonlijke favoriet is toch wel de Monaco !

Ik zou zelf de MS houden en een Breitling eruit doen, maar ja… Persoonlijke smaak…

Pieter.

Mooi hoor! Het wordt eentonig maar mijn favoriet is ook de Monaco…

Grt. Marco

Hulde, foto’s kieken een stuk beter!

Waardeloze foto’s :stuck_out_tongue: Wel echt hele mooie horloges.

1 like

Fantasische inhoud in je bescheiden kistje waar de Meistersinger zeker niet tussen misstaat.

Mooie verzameling, ik heb ook een Monaco, maar vind em niet prettig dragen, komt dit u bekend voor?

Mijn beste,

Een formidabele verzameling chrono-horlogerie!!
Dank voor het delen.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Zo, dat is zeker geen trieste verzameling.
Prachtig, en met chrono’s is niks mis natuurlijk.
The more the merrier.
Grt,
Harold

Zooo dat is een mooie collectie hoor👍wat is je eigen favoriet?

De Monaco vind ik prachtig in balans dus is denk ik mijn favoriet. De Omega Planet Ocean vind ik eigenlijk om dezelfde reden ook prachtig en is nog maar een week oud, dus kijk ik ook erg graag naar :slight_smile:

ik vind maar zelden vierkante horloges mooi maar de monaco is daar zeker een uitzondering op.
Zelfs op zon slechte foto, zo mooi!

Monaco is ook prachtig - alleen jammer dat die bij sommigen zo oncomfortabel draagt

Daar sta ik nog geen moment bij stil haha, daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben :yum:

nou idd een mooie collectie…zeker de PO:stuck_out_tongue:

Met name de sluitng is als je een wat brede pols hebt te krom.
Hierdoor prik hij continue in je pols.
Toen ik het na een tijdje zat was heb ik hem in de bankschroef een stuk platter geknepen,
Nu valt de sluiting beter om de pols en irriteert niet meer.
Dit was voor mij het enige alternatief anders was het exit geweest.
Grt,
Harold

Een fantastische collectie! De MS was inderdaad de vreemde eend en voor mij de minst aantrekkelijke. 't begint een beetje saai te worden, maar de Monaco steekt er imo wel met kop en schouders bovenuit!
Thanks for sharing en geniet van al dat moois!

Mooie collectie!