Chronoswiss only

En weer even omhoog.

9 likes

Mijn ex… ergens spijt dat ik deze weg heb gedaan.

5 likes

Ook een heel mooie.

Ik heb deze Aristo (staat nu in het blauwe gedeelte) met een mod. De flieger wijzers zijn vervangen voor Chronoswiss stijl wijzers.

4 likes

Ik heb er 2. Die hou ik ook. Erg ondergewaardeerd, dit merk. Moet wel zeggen dat ik alleen de oude waardeer, dus van Uit de tijd van GR Lang.

Deze draag ik geregeld, net weer een CF band voor besteld. Heerlijk horloge, zilveren wijzerplaat, guilloche. Geblauwde schroeven, genummerd op plaat én op uurwerk.

Deze ligt eigenlijk alleen maar in de kluis. Wel een bijzondere, met de kroon links en die achterlijke lume.

7 likes

Mocht je hem ooit weg willen doen, doe dan voor zekerheid eerst even een pb…

1 like

Mooi hoor, dank voor je reactie.

1 like

Vast wel bekend bij de mensen die hier posten, maar mocht dat niet zo zijn: Chronoswiss is bezig aan een comeback. Nieuwe modellen, waaronder deze Skeltec. En ze hebben op de website ook een aantal “certified pre-owned”.

2 likes

Als je kans wil maken op een Chronoswiss om je pols of een mooie korting, kijk dan op surprise.chronoswiss.com.

2 likes

3 likes

Nog maar een keer onder de aandacht.
Vooruit Nederland en België, laat ze zien…

8 likes

Zij ma(a)k(t)en toch verschrikkelijke mooie horloges! Of ligt het aan mij?

9 likes

Ik ben het helemaal met je eens, het zijn prachtige horloges.

1 like


Ben een keer uitgenodigd om met Juwelier Reijersen uit Oudewater de Spyker fabriek te bezoeken. De link Chronoswiss. Was een leuke en bijzondere ervaring. Volgens mij heb ik de ChronoSwiss cap nog ergens liggen.
Mvg. Bertjan

4 likes

Lijkt me erg leuke ervaring. :+1:

1 like

Prachtige klassiekers. Verdienen veel meer aandacht.

2 likes

Zeker weten.

1 like

Maar eerlijk is eerlijk, net als de Forgèt die ik heb, hebben zij qua design wel beetje afgekeken bij Breguet😉

1 like

Dat is waar ja, lang geleden

1 like

Tja, Brequet is natuurlijk zo’n beetje de grondlegger van alles toch!

1 like