Dat is waar, en het waren geen ordinaire kopieën, ze hadden wel eigen draai eraan gegeven.
Zo eerste post hier op het forum, enkele maanden terug een Kairos aangeschaft! Ik liep een keer langs het House of Chronoswiss in Luzern en vond de geguillocheerde wijzerplaten en afwerking echt heel mooi. De nieuwe modellen zijn veelal wat over the top in mijn optiek maar de oude (waaronder die van mij uit omstreeks '93) kan ik wel erg waarderen. Dit model heeft wel (zoals de meeste destijds) een geslagen wijzerplaat ipv dat hij echt geguillocheerd is maar dat maakt hem niet minder fraai. Op leer vind ik ze iets te klassiek dus de originele band heb ik vervangen door een paar NATO’s. Normale banden zijn lastig te wisselen door de geschroefde pins dus deze zijn een prima alternatief en geven hem een wat modernere look. Na aanschaf heb ik hem gelijk voor een full service bij Timefix in Akersloot gebracht zodat hij voorlopig weer tegenaan kan. Ik ben er erg blij mee in elk geval!
Wow, prachtig horloge en ook zeker de combi met de band is geslaagd.
Heel veel draagplezier gewenst.
Helemaal mee eens.
De wijzerplaat van je horloge heeft het mooist motief.
Die digiteur had ik bijna gekocht in rose. Gaaf horloge!!
Het is een limited edition geloof ik, gaaf ding
Wow mooooi! Het verdient zo een chique bandje! Binnenkant ook croco?
Nee, kalfsleer. Dat vind ik fijner dragen.
Voor de mensen die de oude modellen van Chronoswiss meer kunnen waarderen dan de oude is er op de website ook een “cerfified pre-owned” sectie.
Ik vind zelf de nieuwe modellen overigens wel mooi (maar boven mijn budget). Die blauwe Pacific bij de pre-owned sectie vind ik overigens wel erg gaaf. Maar ik heb al een Anordain model 2 in bestelling staan.
Na in Januari een Kairos te hebben aangeschaft (paar posts hierboven) nu ook een Regulateur gekocht. Snel banden wisselen met de geschroefde pennen is wat onhandig en ik vind het wel leuk om zowel casual als netjes te dragen. Voor de Kairos heb ik een paar NATO’s om af te wisselen en de Regulateur krijgt nog een mooie nieuwe lederen band, de bruine gaat eraf. Probleem met banden wisselen ook weer mooi opgelost
Prachtig horloge.
Blijven toch de mooiste modellen uit de tijd van Herr Lang imho.
Prachtig
Helemaal mee eens.
Geweldig mooi !!!
Groot bang for buckgehalte dit merk.
Als je je best een beetje doet, heb je de Regulateur Tourbillon tweedehands voor 10K. Komt bij mij op het lijstje.