Chronoswiss only

Prachtig horloge, Nogmaals proficiat.:star_struck:

@ROOMTU compliment voor je inspanningen het Chronoswiss-only topic op het horlogeforum actief te houden. Het idd een merk wat niet vaak voorbij komt en best de moeite waard is.

Onder de nieuwe eigenaren worden geloof ik nog maar een zeer beperkte hoeveelheid horloges op de markt gebracht.

De Chronoswiss oude stijl heeft mijn persoonlijke voorkeur, ik denk dat de Regulateur die ik recent heb kunnen kopen daar een mooi voorbeeld van is.

Groet Peter

2 likes

Dank je wel.
Laten we met alle Chronoswiss bezitters het topic levend houden, de horloges zijn het meer dan waard. Ik zou die van mij ook weer graag willen posten, maar die is nu helaas extern opgeborgen.:relieved:
Groeten, Oscar

1 like

Dat moet Beat zijn, of niet?

Ik ga hem ook nog eens opzoeken, hele fijne en toegankelijke kerel.

Inderdaad, Beat.

1 like

De eerste week met de Chronoswiss Regulateur CH1223 zit erop en om met de deur in huis te vallen, de Duitse verkoper heeft niet overdreven met zijn toelichting dat het “Laufverhalten ist hervorragend”:

3 likes

Ik moet hem nog goed zetten, maar alvast een paar foto’s.

9 likes

Komt ie weer!

9 likes

Er was een tijd dat ik erg graag een Chronoswiss had willen bezitten. Vooral de oversized full lume van hierboven. Smaak verandert dus.
Ze maken nog steeds leuke onderscheidende horloges hoor.

1 like

Prachtig :heart_eyes:

1 like

Oké, wist ik niet, dank voor je info.
Ben met je eens dat de mooiste modellen uit zijn periode zijn.

1 like

Toch wel een moment om even bij stil te staan, hij heeft veel mooie horloges gemaakt.

2 likes

Snap ik, een bijzonder en prachtig horloge.:ok_hand:

Een monument in de Duitse horlogerie.

2 likes

Hier ook weer de Régulateur om de pols vanavond. Wat een mooie horloges blijf ik het vinden. De Kairos heb ik ook nog👌

8 likes

Heel mooi.:ok_hand:

Dat blijft voor mij de mooiste chronoswiss… met de delphis op # 2.

1 like

14 likes

12 likes

7 likes