Chrono'tje voor de zomer, advies welkom!

Het flipperen gaat door!! Incoming, outgoing enz. Jullie kennen het wel… In de zoektocht kwam ik erachter dat ik plots wat interesse heb ontwikkeld voor chronographs…

Nou, dan moet je die interesse natuurlijk ontplooien :rofl:

Door al dat geflipper weet ik nu ondertussen dat een horloge bij mij niet 10 jaar mee gaat, dus kijk ik naar betaalbare chrono’s…

Een paar gevonden die wel erg leuk zijn (al zeg ik het zelf)… Misschien heeft iemand al ervaring met één van de modellen?

Of wellicht heb jij een leuk alternatief? Let me know!!

7 likes

Het merk Farer heeft ook mooie, kleurrijke chrono’s.

1 like

Hahaha toevallig maat, Ik heb gisteren. Ook een topic gemaakt over een kleurrijke chronograaf.

Link topic

Ik heb vanochtend dit model van swatch omgehad. Misschien een idee?

4 likes

De bovenste twee zouden mijn keuzes zijn!

1 like

Wat is betaalbaar?

Ik vind voor een automatische chrono deze zeer betaalbaar en super mooi. De Yema Speedgraf. Rond de 1200 ballen geloof ik

Hij is er ook in Mecaquartz, de Rallygraf meen ik.

Een Boldr Venture chrono vind ik ook heel tof, ook Mecaquartz. Heb je rond de 350,- ballen

1 like

Van deze 4, de Nazumi rechtsonder :heart_eyes:

1 like

Ik vind mijn Boldr erg fijn


Ook prima OEM straps erbij.

2 likes

Adviesverkoopprijs 200 euro. Maar voor veel minder te vinden online.

3 likes

Doe eens gek, doe eens prachtig.

8 likes

Die is mooi man!!!

1 like

Alstu, absolute aanrader.

1 like

Oef wel iets duurder dan ik had bedacht, dacht aan range van max €400… :sweat_smile:

2 likes

Die gele Geckota nu al paar keer langs zien komen maar wat een plaatje! Bandje beetje suf maar het begint wel te kriebelen…

1 like

Sorry.

Hij is het wel dubbel en dwars waard.
Gaaf, uniek, historie en dus kleeft er een mooi verhaal aan, fijn dragend en super zomers.

1 like

Die is wel erg leuk.

1 like

Hele fijne citizen inderdaad :ok_hand: kan m ook aanraden. En die nezumi vind ik ook heel tof, welke TS zelf voorsteld

2 likes

Nu weet ik niet wat betaalbaar is, maar een Sinn 103 St?

Wel zwart, maar met een rubber strap wel lekker zomers te maken.

1 like

Max 400€ gaf ik aan bij de comments, maar dank voor die sinnvolle tip :laughing:

2 likes

Oei, even gemist inderdaad. Misschien de Bulova Lunar Pilot? Die zijn wel te vinden. Erg gecharmeerd van geweest, maar wel voor de grote pols.

1 like

20 Post verder en nog niemand Dan Henry genoemd? :astonished:
Veel leuke chrono’s binnen je budget

2 likes