Citizen BL5594‑59A Panda JDM € 270

Een verfijnd en bijzonder fraai horloge uit de Japan‑only Citizen Collection. De BL5594‑59A combineert een prachtig zilvergeborstelde wijzerplaat, scherpe afwerking van kast en band, solide endlinks en het indrukwekkend veelzijdige E820 Eco‑Drive uurwerk.

De subdials liggen subtiel verdiept, de indices zijn strak afgewerkt en de totale bouwkwaliteit voelt verrassend hoog aan.

Het horloge draagt licht en comfortabel, met een prettig gebrushte band en een wijzerplaat die prachtig met het licht speelt. Een model dat veel indruk maakte — en dat nog steeds doet.

Mijn NA van indertijd kun je hier lezen:

Te koop

Merk en model: Citizen BL5594‑59A
Diameter: 40 mm (lug‑to‑lug ca. 47 mm, bandaanzet 20 mm)
Leeftijd: augustus 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): 08/2021, eerste eigenaar

Factuur en/of certificaat: originele documentatie aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele Citizen‑doos + papieren

Verzendkosten of afgehaald in regio: € 12 (aangetekend + track & trace)

Conditie (krassen, werking etc): zeer nette staat; gedragen maar goed verzorgd, werkt perfect

Soort uurwerk en kaliber: Citizen Eco‑Drive Solar Quartz – calibre E820
(functies: perpetual calendar t/m 2100, chronograph 1/20s, alarm, dual time, 24h‑weergave, datum)

Vraagprijs: € 270

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgen de recente foto’s van het daadwerkelijke object.
Bij interesse: klik linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur een bericht. Reageren in het topic is niet toegestaan.
Na verkoop wordt de advertentie gearchiveerd.

Advertentie 2 uit 24 in 2026