Deze is pas uit in Japan.
Hij zal ook wel naar Europa komen. Ik weet niet wat ik er van moet vinden maar hij is een soort mooi van lelijkheid. Heeft iemand hem al?
ook in andere uitvoeringen.
Deze is pas uit in Japan.
Dat wordt ieder jaar de deurposten bijwerken
Behoorlijke UNIT zeg goeie morgen
Ik vind 'm erg tof! Vooral de zwarte variant. Of ik hem zou kopen? Denk het niet, zal waarschijnlijk behoorlijk aan de maat zijn🤔
Ik ben op zoek naar de originele met de kroon links. Niet te vinden en als ie er is dan is ie niet te betalen:
Dus de nieuwe serie vind ik er wel aardig uit zien maar zou hem niet kopen.
Wat? ik hoop dat dit niet echt is.
Ik vindt hem wel cool Al is het maar voor een maandje
En lekker in Japan laten.
Citizen heeft echt een speciaal plekje in mijn horlogehart maar dit is echt buiten alle proporties qua lelijkheid.
Dit valt wat mij betreft in dezelfde categorie als G-Shocks of Seiko Monsters: schreeuwend lelijk maar het spreekt mensen toch aan omdat het ergens wel cool is. Ik vind het maar niks
Ergens heeft het wel iets, maar ik weet niet of ik hem zou dragen…
Is de ontwerper van Invicta naar Citizen overgestapt? Ik vind dit niet om aan te gluren.
Ik kan het niet meer met je eens wezen!
Kwestie v functie boven vorm destijds? 1300m wr zal voor die tijd wel n prestatie zijn geweest. En bedoeld voor de professionele duikers waar t tegen n stootje moet kunnen.
Deze heruitgave is met 200M wr vooral te doen om de aparte looks v destijds.
Onder de 500€€€ ???
Dan een perfect horloge voor een horloge puberende liefhebber.
Zo lelijk dat het te gaaf is…
321 euro ex invoerkosten bij Sakura.
46.5mm diameter, maar zonder lugs.
Ik vind de blauwe camouflage versie wel wat hebben.
Oei…aantrekkelijk dus…
Vind alleen het datum venster echt goedkoop ogen.
Beetje van…horloge ontworpen en dan kut, moest met datum…plop, daar heb je m… tadaaaa
Ik wist niet dat Citizen ook putdeksels produceerde
Staat overigens wel cool bij die tattoos