Citizen cc5006-06l- wat is jullie mening?

Iemand bekend met dit horloge of heeft iemand m misschien zelf?

Wat vinden we ervan? Aanrader?

Ik overweeg om deze te kopen dit jaar, vandaar wel benieuwd…

Alvast bedankt voor de input

11 likes

Als je het een mooi horloge vind en prijs goed is, kan het kwa prijs/kwaliteit bij dit soort merken niet echt verkeerd gaan.
Je krijgt met andere woorden een prima horloge voor het geld :+1:

Origineel ontwerp van Citizen. Als je van het ontwerp houdt vooral kopen. Zou hem zelf niet kopen want te druk voor mijn smaak.

afgezien van het bandje dat te smal is voor de lugs zie ik geen bezwaar: als je dit mooi vind gewoon doen :+1:

Citizen is gewoon heel goed, prima kwaliteit. Deze is ook best gaaf met het sterke zwart en wit contrast. Het blauw vult dat mooi aan :ok_hand:

1 like

Alles erop en eraan ,zeer robuust,geweldige lume,mooi design,zwemklaar,top horloge huis,als hij je bevalt en je kan hem hebben op je pols,niet twijfelen :wink:

1 like

De plaat is inderdaad druk maar oa het materiaal, de waterdichtheid en de automatische time setting lijken dit voor mij toch wel het ultieme vakantiehorloge te maken…

Als je het mooi vind, maar is wel ehh fors:
Diameter (X-as):

47 mm

Height:

15.6 mm

Klopt… ik heb reeds n 43 mm iwc en die gaat nog prima om mn 19 cm polsen

Robuust apparaat, ziet er goed uit

1 like

Alles behalve subtiel.
Uurwijzer is breder dan lang.
Lijkt wel een karikatuur van een horloge.

Geen horloge waar ooit een hommage van gemaakt gaat worden.

Prachtig gewoon doen.

Kwaliteit is natuurlijk altijd prima bij Citizen. Persoonlijk vind ik het niks, knetterdruk horloge.

1 like

Gaaf datumvenster! :100:

Ingewikkeld horloge

2 likes

Citizen is :+1:t2:. Voor mijntje groot en te druk, maar als jij het mooi vindt, dan gewoon doen

Niet mijn kopje koffie, te veel tekst.

Die 47 is niet klein,maar hij is in titaan en op rubber/siliconen ,als sport,zomer beater moet dit wel lukken op 19cm pols,groot heeft in deze wel zijn charme vindt ik.

1 like

Citizen Eco is top, dit model spreekt mij minder aan.

GPS gestuurd horloge. Voor de prijs vindt ik hem mooi.

Er is ook een groen exemplaar.

1 like