Dit is echt een rauwe beauty: lijkt wel op een tandwiel wat uit een machine is gevallen. Die blauwe wijzerplaat en blauwe bezel geven hem nog iets van klasse mee.
Citizen Promaster NH8389-88LE. Met het Citizen 8200 uurwerk (geen hacking/opwinden). Diameter van 46mm en 24mm lugs. Maak je niet druk over die 46mm; hij heeft hele korte pootjes.
Fantastisch horloge! Nog niet zo heel lang geleden gekocht, maar dit is meteen één van de favorieten.
Helemaal eens Moet ook maar eens een bruine band ervoor aanschaffen
Als er iemand van zijn JP2000 ( Pingo ) kwijt wil stuur aub eens een PB
Zo mooi ziet die ik vandaag gevonden heb er echt niet uit, maar evengoed erg blij mee.
Nu nog werkend krijgen, maar de (don’t open, service center only) waarschuwing op de caseback houd me een beetje tegen om de batterij ‘even’ te wisselen
Niks van aantrekken? - of heb je misschien een ander advies Abel?
Niks van aantrekken, gewoon die batterij verwisselen. Die ‘Don’t open’ is alleen maar bangmakerij en een commercieel goede beslissing
Beide citizens zijn mijn vakantie horloges bij uitstek en hebben heel wat kilometers gemaakt.
De jp2000 was mijn metgezel op een 20.000km lange trip met 4x4 door Rusland, Kazachstan en uiteindelijk ook nog Scandinavië.
De ny2300 was mee met heel wat vakanties en een motor trip in Vietnam van Hanoi naar het noorden.
Dat is ook een 3740? Heb ik vandaag een van op de kop getikt
Die wilde ik altijd hebben als ik hem weer in de reclamefolder zag staan op de vakantievlucht
Ja ik zag hem staan
Gewoon openen. 395 heb je nodig.
Niet helemaal mee eens. Niet normaal hoe sommige van die horloges er van binnen uitzien. En hoe lomp De batterijtjes worden gewisseld.
Genoeg gesloopt door onkundig juweliers.
Dit is een JDM model. Alleen Japanse markt.
Mooi gevonden👍
Dankjewel Abel - en, als die het doet…zijn glaasjes zeldzaam als bij Seiko of valt dat mee?
Nee heb er zat, generiek glas 3mmx30.8mm