Met pijn in het hart, maar deze krijgt toch te weinig draagtijd. Ben verslingerd aan mijn chronomaster. En dan gun ik 'm meer aan een ander. De horlogedoos is te vol, het moet weer gaan passen
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model: Citizen NB1060-04A Silver Leaf Lacquer Dial
Diameter: 38.2 mm, lug-to-lug 46.5 mm, lugs 19 mm. Staat perfect op mijn 18cm pols
Leeftijd: 16-06-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 08-2024. zie ook mijn NA topic
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires:
Doos, tag, kussentje, originele nauwelijks gedragen band, boekje en extra het bruine suede bandje van de foto. Complete bedoeling
Verzendkosten of afgehaald: kan beide. Ophalen regio Breda
Conditie (krassen, werking etc): Ziet er erg goed uit. Alleen op de bezel bij de 8 en 9 lijkt er iets te zijn gebeurd. Kan niet duiden wat, maar het staal lijkt vanaf de zijkant een gloed te hebben en een vervorming. Is me nu pas opgevallen; bij het dragen vrijwel niet zichtbaar.
Soort uurwerk en kaliber: Citizen 9011 automaat, 28.800 bph, 42 uur gangreserve. Loopt strak!
Vraagprijs: Rekening houdend met bovenstaande
€ 589
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. De plaat laat zich lastig vangen. Check youtube voor mensen die het beter kunnen dan ik
Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.