NA Citizen NB1060-04a

Een wat grijze zaterdag met een broeierige temperatuur. Zweten. Maar niet alleen het weer laat me zweten. Ik volg aandachtig de postnl-app. Er komt een doosje en dat duurt me te lang. En ja, ze bezorgen niet vanaf 7 uur in de ochtend. Dus maar (on)rustig ontbijten.

12.30 uur. De deurbel hoeft niet te gaan, ik heb het sprintje al getrokken en de deur open gezwaaid. Aannemen, tekenen, lachen en door.

Een verdraaid goed ingepakt doosje van @milanftw. Die had gelezen dat ik aan het gluren was naar de blauwe variant, de NB1060-12L. Al is de groene variant, de NB1062-17W ook wel kekkie.
Milan had de zilveren versie dus. En die recentelijke NA van hem paste niet meer in zijn collectie. Of ik wellicht interesse had. Maar verder geen gepush. Als de blauwe mijn voorkeur had moest ik met niet tot een koop van een zilveren laten verleiden. Dat was aardig meegedacht.

Hij deed er een mooi prijsje bij en ik ging weer eens aan de slag met google en youtube. Mijn aandacht lag op de blauwe, niet de zilveren.
Dagje koekeloeren, overdenken en hakken. Let’s do this. Wat een subtiele plaat! Ik ben weloverwogen om.

Deal gesloten, betaald en paar dagen later is ie dus in mijn huis. Fijn zaken te doen @milanftw. Ik kan nog niet reviewen (TL-status is ontoereikend), dus dan maar de complimenten zo :wink:

Wil je me alleen niet zo laten schrikken bij het open maken van de doos? :sweat_smile:

Snel door. Ja, daar is een mooi wit Citizen-doosje met mijn NA.

Mede HF’ers geniet van de plaatjes. Specs zijn te goochelen, dus ik hier taai af. Plaatjes voor de sfeer. En het effect van de wijzerplaat laat zich verrektes lastig vangen :innocent:

74 likes

Mooie aanwinst zeg, top horloge!

1 like

Mooie wijzerplaat :ok_hand:t3:

1 like

Mooie NA :wave:

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

beautyfull :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Mooi horloge.

1 like

Pfff zo jaloers hahaha. Al een tijdje hier op zoek, maar helaas zonder succes. Leuk om te zien dat het jou wel gelukt is! Veel plezier met dit horloge

1 like

Tof, geniet ervan!

1 like

Prachtige Citizen :ok_hand:t2: …Veel draagplezier :+1:t2: :smiley:

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier gewenst.

1 like

Mijn beste,

Citizen is in opmars!!
En ook deze nieuwe aanwinst ziet er formidabel uit.
Mijn complimenten!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Die is mooi! Gefeliciteerd ermee

1 like

Heel fraaie plaat, doet mij wat denken aan een maanlandschap, en dat is positief. Veel plezier ermee! :slight_smile:

1 like

In deze kleur ook erg mooi. Ik kan me voorstellen dat je de verleiding niet hebt kunnen weerstaan.
Veel plezier met deze mooie aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige Citizen!
Kom maar door met de macro foto’s!

Groetjes van z’n broertje

8 likes

Gefeliciteerd

1 like

Van harte met de NA!

Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd en veel plezier ermee.