Citizen only deel 2

Wel paar berichten naar boven staat een link met de uitleg :point_up_2::grin:

1 like

@W2them voor mij ideaal! Het begint pas bij 45mm voor mij…Las net dat de nieuwe collectie in mei leverbaar is. Kan niet wachten om deze te bepotelen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

nog snel een wisseltje :smiley:

16 likes

Ik begrijp dat je er 6 heb deze oranje is ook fraai moet ik zeggen.

1 like

22 likes

NA…

27 likes

:dizzy_face: opslag gekregen? :grinning:
je bent goed op dreef :ok_hand:

2 likes

12 likes

Nee hoor…gewoon niet te veel meer kopen :+1:t2::grin:

1 like

Wow :star_struck:!

1 like

1 like

Dat is een heel erg mooi horloge voor dat geld! Echt serieuze prijs-kwaliteit zo te zien.

1 like

Thanks :+1:t2::blush: …Ja het Super Titanium is niet vaak te vinden in deze prijsklasse…dacht eerst dat Citizen dat altijd gebruikte maar was ik mis mee :see_no_evil:

Leuk ding, heb ik ook gehad. Droeg 'm op rubber en ik heb volgens mij nog een gesigneerd Titanium gespje wat de verkoop in mag. PB maar bij belangstelling.

13 likes

Cool :+1:t2::blush: …Heb je die titanium band los verkocht ofzo?

1 like

Nee, die had ik ook. Ik had 2 exemplaren gekocht en eentje doorverkocht op een NATO en zo ben ik aan dat gespje gekomen.

1 like

Nog steeds zó blij mee!

22 likes

11 likes

De cocktail versie van Citizen krijgt te weinig draagtijd en denkt erover om het in de blauwe gedeelte te zetten. :sob:

11 likes

Ik ben op zoek naar een funky seventies Citizen. De Bullhead staat nog op mijn shortlist. Maar ook de Cosmotron, waaronder deze
Citizen Cosmotron DX 7803 Japan JDM Vintage 1974 Flyback
€ 325,00

Maar ik lees dat er het nodige aan moet gebeuren waarschijnlijk. Dan is de prijs een beetje hoog of niet?
Wat vinden jullie?

3 likes