Naast mijn Seiko SPB143 zoek ik een beater en daar heb ik een Citizen voor in gedachten. Een mooie andere Japanner die moet dienen voor vakantie of spelen met mijn zoontje. Merk op dat ik met de Seiko teveel met mijn horloge bezig ben en dat vind ik niet prettig. Ben er dus zuinig op. Low budget en een niet al te grote duiker is een vereiste. Dacht zelf aan de NY0040. Misschien erg voor de hand liggend dus mijn vraag hier is of er leuke alternatieven zijn of kan ik gaan afrekenen? Foto voor de sfeer.
Ik hoop dan wel dat ze de boel voldoende bedekken . Als je nog een stukje vind in het zwart die geen, hoe zeg je dat netjes, doesn’t have a scent of a woman, dan wil ik voor mijn Nighthawk wel zo’n band:kissing_heart:. Je nr 1 klant hoop ik
Dat beige linksboven is het oude ding van een paar posts terug. Die is te breed voor een clasp. De paarse wordt m’n Funky nieuwe strap. 3 meter aan touw waarvan uiteindelijk een schamele 5cm aan strap van over blijft
Helaas! Zwart is het niet meer op voorraad. Je bent natuurlijk vrij en stukje te doneren vanaf www.paracord.nl
Dat paarse ding is van 2mm ppm koord. Het veel dikkere 4 á 5mm zwarte koord van Silvester maakt het verwerken van een goede sluiting wel erg lastig. Die van hem sluit dan ook met een stuk klittenband als ik mijn niet vergis. (Niks mis mee trouwens! Als het werkt dan werkt het )
Dat heb ik al 10x kunnen doen maar dat doe ik niet.
Ik heb hem 33 jaar geleden gekocht op St Thomas en doe hem niet weg.
Je vraag is begrijpelijk want velen gingen je voor.
Zeker deze titanium uitvoering is vrij zeldzaam ik kocht hem daar voor omgerekend F525,- helemaal nieuw.
Dat kan niet anders dan een erg aangename kennismaking zijn Is er ergens een NA beschikbaar? Ik ben stiekem wel benieuwd naar die eerste indruk en ervaring.