Citizen only deel 2

Citizen 6000 uit 1974 in volledig naakte uitvoering. Hij is nu aan het badderen in de Elma. Fijne zondag allemaal!

12 likes

eindresultaat!! :face_with_monocle: eindresultaat!! :face_with_monocle: :smiley:
binnenkort? :slightly_smiling_face:

2 likes


https://www.instagram.com/p/CH5UpY9LFZX/?igshid=qczvzahf3ccm

Gewoon om dat deze zo mooi is…

12 likes

WOW, @anon59165879HF héél fraai setje! Veel draagplezier. :ok_hand:

Kun je wel zeggen. Als je deze klatser om de pols hebt heb je verder geen lood meer nodig volgens mij, blub blub:wink: geniet ervan!

2 likes

Valt mee met 178 gram :sweat_smile:

1 like

Haha, mijn CB5010-81L weegt 110 gram … incl. de band.
Titanium, lekker licht! :wink:

20201106-IMG_5879

14 likes

Gauw weer uit het blauwe halen! Don’t do it! :scream:

2 likes

Kriebels, kriebels … ik kan er geen weerstand aan bieden. Hij moet weg, dat moet zegt het stemmetje in mijn hoofd, “het is tijd voor iets anders jr.” weg ermee! Jaja. :joy:

2 likes

Wauw wauw wauw, :clap::heart_eyes:.
1 van beide moét ik ooit nog eens in de horlogedoos krijgen :sunglasses:.
Veel plezier ermee!

2 likes

Wil je al delen wat je voor nieuws op het oog hebt :face_with_monocle: :slightly_smiling_face:

2 likes

Als ik hem op korte termijn kan verkopen, een Marathon TSAR … die heb ik (ook) al eens eerder gehad. Ik draag nu mijn SPB077 met plezier, een grab & go erbij vind ik wel prettig. Dus een stoere quartz, net zoals de Citizen eigenlijk is! Hmmm. Gedoe allemaal. :wink:

2 likes

Heel herkenbaar :see_no_evil:

2 likes

hierbij de foto’s

10 likes

Is de BJ8050-08E een ‘blijvertje’ of weet je dat nog niet ?
Ik heb als kritiekpuntje gelezen dat de diameter van de wijzerplaat nogal klein oogt, vergeleken met de diameter van de kast.

1 like

Ja voor mij is dat samen met de andere Promaster een blijver! Wat je gelezen hebt klopt verhoudingsgewijs ten opzichte van andere horloges wel… maar is in mijn optiek onderdeel van het totale design / ontwerp / looks van dit horloge. Door de ronde shape en ontbrekende uitstekende lugs / pootjes draagt dit model ook prettig op een kleinere pols… let wel; hij is wat top zwaar op de originele rubber band.

Hoop dat je er iets aan hebt :pray:

1 like

Thx. :+1:

1 like

Leuk ding @bertb

8 likes

leuk ! hoe lang heb jij deze al ? in nederland gekocht ?

2 likes

heb je interesse in die van mij ? ik ga mijn verzameling wat opschonen.

2 likes

Nee deze komt uit Japan.:grinning:

1 like