Citizen only deel 2

Fantastisch horloge maar hij valt mij persoonlijk een tikkeltje te groot op de pols met zijn 42mm.
Daarom in de verkoop en de Promaster Tough ‘Ray Mears’ besteld als grab and go horloge. Deze zal met zijn 40mm kastdiameter wel geschikter zijn voor mij…

2 likes

Deze gisteren besteld:

Ik zag dezelfde afgelopen november ook nog in de Te Koop sectie staan maar daar zat iets schade aan en geen originele doos. Of ben ik nu een mierenneuker?

6 likes

10 likes

12 likes

En deze vandaag bij Siebel met 30% korting.

16 likes

Crosspost.

14 likes

Wellicht wat laat en niet heel helpend, maar volgens mij is citizen kwalitatief even goed als seiko en over het algemeen iets goedkoper. En een andere stijl… Iets groffer / drukker qua ontwerp over het algemeen is mijn indruk. Mijn oude citizen heb ik jaren met heel veel plezier gedragen: onverwoestbaar.

2 likes

Heel cool horloge zeg :sunglasses:

Mooie combi met die band Stefan :ok_hand: past echt bij het horloge.

1 like

Thanks! De band was ooit voor m’n Turtle bedoeld, maar op de Citizen staat het eigenlijk beter.

9 likes

Leuk om te zien dat er steeds nieuwe Citizen liefhebbers bijkomen :ok_hand:t2::blush:

14 likes

:wink:

1 like

De kleur combi is in ieder geval toffer :ok_hand: op zo’n turtle vind ik een waffle strap altijd cool

1 like

Ach, altijd fijn om een bevestiging te krijgen van wat je eigenlijk zelf ook al had geconcludeerd. Ik heb een tijdlang Seikorytis gehad, en vind degenen die ik nog heb nog steeds mooi, én goed. Maar die Citizen die ik nu kocht zat al een tijdje in mijn hoofd, en nu dus om mijn pols. Mooi ding, en dat RC is wel iets voor mij.

1 like

20 likes

ze maken die EcoDrives toch ook in alle kleuren en soorten! Best mooi dit.

Hele verbetering tov standaard meegeleverde band.

Kan ook op leer natuurlijk.

10 likes

12 likes

Dat staat ook goed :+1: Ik vind de originele band wel erg gaaf, maar zo oncomfortabel. Vooral het uit- en weer aandoen is door de stugheid een hele operatie. Ik heb een paar weken geprobeerd de band ‘in te dragen’ maar heb 'm nu definitief in het doosje opgeborgen. Er is ook nog een Cordura band naar me onderweg die in plaats van stug kunststof een Lorica achterkant heeft. Misschien iets minder stoer, maar hopelijk wel een stukje draagbaarder.

Is het de CB0230 geworden, of de aanbieding bij Siebel (CB5010?)? Geniet ervan in ieder geval!