Dat was precies de reden waarom ik afscheid genomen heb.
Goed om te weten dat de uurwerk is vernieuwd.
De nieuwe versie met 8204 kom wel een keer terug.
Deze hierboven was ik net te laat voor en prijs was uiteindelijk toch opgetrokken naar €500…
Nieuw niet zo gemakkelijk te vinden, een cleane tweedehands is nog minder gemakkelijk, maar uiteindelijk toch gelukt
Apart …op je wijzerplaat staat wel 8203
Ai… dat was mij nog niet opgevallen! Dat is dan best een beetje slordig… Omdat ze het op de case-back en zelfs de tag wel vermelden.
En hier nog een archieffoto van mijn vorige NY0040-17LE die ik vorig jaar maart nog had gekocht.
Ben benieuwd wat je er van vindt. Heb er afgelopen week ook naar zitten kijken coole gimmick die minute repeater
Ook heel gaaf, deze promaster
Ik zal het je laten weten.
Voorlopig is hij nog wel even onderweg.
Echt wel heel cool dat ze nu hacking hebben
Erg leuk ding! Deze heb ik ook een aantal keer voorbij zien komen online en heb hem toen ook overwogen als metgezel voor mn Citizen PMD56-2951. (Zelfde case) Hij was mij alleen toch net iets te groot.
Enjoy!
Ja, zelfde 44 mm als mijn BN0200 en de twee Casio duikers inderdaad. Dat is voor mij nog OK maar wel het maximum.
Met die PMD56 zou deze inderdaad een mooi paar vormen. Ik zou er toch nog maar eens over denken
Is wel een ‘Mumbai Special’ …aftermarket wijzerplaat en wijzers, ik hoop dat er wel een echt Citizen uurwerk in zit
gooi jij die altijd helemaal uiteen?
Oh dat is een nieuwe term, ik heb het klokje laatst via eBay in Duitsland binnen gekregen. Er zit wel een citizen uurwerkje in. Maar waar komt de term Mumbai special vandaan? Ik leer graag bij
Eigenlijk hoort de rode wel een beetje bij de familie
Nee, maar ik had vocht onder het glas (eigen domme fout…) dus snel ff losgemaakt. Dan meteen maar even een fototje schieten