Jouw collectie op één foto deel IV (Deel 1)

Hacking op een horloge met dergelijke dagelijkse afwijking is overrated :innocent:

1 like

Haha! Thanks

1 like

Waarom? Ik zet 't horloge dat ik draag toch om de paar dagen wel even op tijd als ik me verveel.

Maar goed, vind je dat geen issue blijft de seiko shuffle als probleem overeind staan.

1 like

En zelfs die is inmiddels geüpgraded met hacking. :laughing:

Huh welke dan?

1 like

Die van mij. :grin: :ok_hand:
Cal. 8204. Helaas staat er op de dial nog wel 8203, beetje jammer want op de case-back is het wel al aangepast.

26 likes

Hallo Hornet,

Ik bied €2000 cash

Gr Han

2 likes

Als ik ren valt er al meer uit mijn zakken.

Groetjes,
Johan-Richard

40 likes

:joy::joy:

1 like

… what a difference a day makes… oke oke een maand.
Maar nog steeds veel gebeurt. Ondertussen kijk ik even glunderend naar mijn NA, de BB58.

Hierbij de huidige set.

En ik moet de andere NA’s niet vergeten natuurlijk, de Jenny, de 2e Pogue en de Squale!!!
Zal de BB58 rust geven of een nieuw perspectief? We gaan het zien. Voel me in ieder geval bevoorrecht…

31 likes

4 likes

Mag ik vragen waarom je eigenlijk voor een tweede Pogue bent gegaan?

1 like

Stond niet in de planning in ieder geval. Ik werd gewezen op deze en de vraagprijs was dusdanig dat ik hem niet wilde laten gaan. Vorige week binnengekomen uit Frankrijk en hij ligt inmiddels lekker naast zijn broertje.

En dan nu lekker houden of ook weer de verkoop in?

Overigens een lekker veelzijdige collectie :+1:t2:

1 like

Deze 3-piece hou ik over mits de Airman verkocht wordt. Dan ben ik mooi teruggedrongen naar 3 knallers en ben ik ook weer even heel content :blush:

Deze zal helaas het nest moeten verlaten, anders te veel zwarte platen en:

15 likes

De bedoeling is dat deze voorlopig blijft, even rust n een veelbewogen maand. Maar goed, ken mezelf inmiddels ook langer dan vandaag🤦

Nog een Seiko 5 onderweg en dan even pauzeren.

15 likes

Ik ben erg blij met de huidige stand van zaken!

33 likes

Van links naar rechts: swatch quartz, het eerste horloge wat ik zelf mocht uitkiezen toen ik 12 was. Het tweede is een automaat swatch wat ik van een vriend cadeau heb gehad. Daarna een skx die ik begin dit jaar zelf heb gemod tot een great wave. Daarna de cocktail time. Dan de Tissot ballade chronometer. Daarna een mickey mouse Chinees horloge wat ik voor de grap voor kerst heb gehad (nu voor de lol een mooie band op gezet). Daarna mijn meistersinger neo en als laatste de certina ds action 38mm die ik vorige week heb opgehaald. Best trots op!

23 likes