Citizen only deel 2

Moet jij zeggen met dat ding om je pols! :grinning_face_with_smiling_eyes: :point_down:

3 likes

Ja, de Promasters vind ik stuk voor stuk tophorloges :smiley:
De helft hier is Citizen en vind ik hoe dan ook allemaal leuk. Een aantal ervan hebben geen Promaster label hoewel ik me wel afvraag waarom niet. Bv. AT4008 of AT8011. Prima gebouwd, 20 ATM, saffier enz.

3 likes

Work in progress :innocent:
Grove lijnen zijn opgezet, morgen maar eens goed zitten om er een verhaaltje van te maken.

2 likes

18 likes

16 likes

Alstublieft! :grin:

6 likes

Cool!

1 like

yep! volledig gelezen,
mooi topic en horloge :+1:

2 likes

Heb deze week diverse banden erop gehad, op mesh vind ik m toch het mooist.

20 likes

Da’s een hele mooie combi. Zeer geslaagd. :+1:

1 like

ik ben na het lezen van een mooi topic gemaakt door @ElderRuwy eens aan het googlen geslagen en vond vrij snel deze site.
de Citizen Crystron limited edition wordt ook hier aangeboden.
of het een NOS of een heruitgave is kan ik hier niet op uitmaken maar het ziet er goed uit :ok_hand:
ik dacht dit even te delen met al de Citizen liefhebbers hier :grinning:

2 likes

Als ik het goed heb ga je hier geen NOS van vinden en zal het altijd de limited edition “heruitgave” zijn. Dit ontwerp is namelijk nooit verder gekomen dan een prototype.

Leuk om te zijn dat zo’n NA toch wat los maakt op het forum :smiling_face_with_three_hearts:

Ziet er goed uit Sjaak! Deze dingen zijn gemaakt voor mesh als je het mij vraagt! :grin:

10 likes


Dit is ook tof hoor!

13 likes

Mee eens!
Die jij laat zien shark mesh staat net even beter👌

2 likes

Thanks! :pray:

Dat is deze, mocht iemand er nog belang bij hebben. Hier zit in ieder geval nog een gefreesde sluiting bij in plaats van een gestansde sluiting:

Houd er wel rekening mee dat je hier veel schakels tussenuit moet knippen om hem passend te krijgen. En het is verschrikkelijk taai spul:

6 likes

Zelf heb ik een goedkope sharkmesh uit China gehaald en daar een betere sluiting opgezet. Dan kom je een stuk voordeliger uit.

1 like

Exact!

Ik heb er later een clasp met duikers extentie op gezet om het compleet te maken.

7 likes

Goedemorgen,

Tijd voor een Citizen vandaag, mijn enige panda :sunglasses:!

12 likes

vandaag gooi ik deze nog eens op de pols maar eerst nog eens een fotootje :smiley:

20 likes

Heel cool deze :ok_hand: nog steeds te koop via Amazon. Best vaak boven de buy button gehangen.

1 like