Niet mijn ding. Samengevat: te schreeuwerig, maar smaken verschillen gelukkig 
Gewoonljik ben ik niet zo voor doorkijkvenstertjes in een wijzerplaat… maar deze NP1010 vind ik toch wel knap. 
Super bedankt. Ik ga direkt op zoek en bestel ook zo’n band. Ziet er prima uit!
Bij horloge.nl zoeken 
Thanks! Ik was al aan het Google’en 
Hier is hij…nu niet op voorraad,zet hem op je wenslijst via email en wie weet 
Ik ga nooit meer zoeken, vraag het voortaan op dit forum 
Weer erg bedankt!
Henk
Graag gedaan 
…Elkaar helpen hoort bij het forum
nog een tip aangezien hij nog niet op voorraad is… zoek met het typenummer wat erbij staat beginnende met 59- …Succes!
MVG,
Nils
Oe la la…lekker hoor 

Mooi, op wat voor band heb je die zitten?

Zo had ik het nog niet verwoord gezien, maar jouw samenvatting beschrijft wel perfect het gevoel dat ik had toen ik de doos open maakte 
Dank je! Op een Barton Elite Silicon. Is echt een aanrader.
Deze is een 5-tal jaar echt veel gedragen geweest, sommige weken dagelijks. Aan de armband is dat te zien maar kast en glas zijn nog steeds in prima conditie. 
Trop, zu viel, to much, demasiados, troppi,…
Deze gaan morgen in de verkoop. Op een na allemaal Citizen, en dan hou ik nog bijna de helft van de Citizens over 
Noem me lui maakt niet uit, maar ik heb geen zin om +2000 posts te bekijken.
Dit zal waarschijnlijk sneller gaan:
Ik kwam in mijn zoektocht naar een Citizen dresser de Attesa lijn tegen.
Had deze week nog een Citizen BM7108-81L in de post zitten maar zonder hem uit de stickers te halen kon hij al terug. Zéér mooie kast, maar die datum! Zo klein!
Dus nog een tijdje op JDM modellen aan het zoeken geweest en kwam dus toen de CB1070-56L tegen. Wat een horloge!
Toevallig forumleden die een model uit deze lijn bezitten?
Hoe valt het te positioneren qua afwerking? Soortgelijk een SARB bij Seiko? Een poormans chronomaster zeg maar?
Thanks











