Citizen only deel 2

Niet mijn ding. Samengevat: te schreeuwerig, maar smaken verschillen gelukkig :slight_smile:

Ik heb de originele band (van de zwarte versie) erbij gekocht en die draagt heerlijk :ok_hand:t2::blush:

16 likes

Gewoonljik ben ik niet zo voor doorkijkvenstertjes in een wijzerplaat… maar deze NP1010 vind ik toch wel knap. :grinning:

10 likes

Super bedankt. Ik ga direkt op zoek en bestel ook zo’n band. Ziet er prima uit!

1 like

Bij horloge.nl zoeken :+1:t2:

Thanks! Ik was al aan het Google’en :slight_smile:

1 like

Hier is hij…nu niet op voorraad,zet hem op je wenslijst via email en wie weet :+1:t2:

1 like

Ik ga nooit meer zoeken, vraag het voortaan op dit forum :wink:

Weer erg bedankt!

Henk

1 like

Graag gedaan :+1:t2::smiley: …Elkaar helpen hoort bij het forum :ok_hand:t2: nog een tip aangezien hij nog niet op voorraad is… zoek met het typenummer wat erbij staat beginnende met 59- …Succes!

MVG,
Nils

1 like

13 likes

Hij is er dus, en wat een knap ding ! :grinning:

16 likes

Oe la la…lekker hoor :ok_hand:t2::heart_eyes:

2 likes

Mooi, op wat voor band heb je die zitten?

2 likes

:grinning:
Zo had ik het nog niet verwoord gezien, maar jouw samenvatting beschrijft wel perfect het gevoel dat ik had toen ik de doos open maakte :wink:

2 likes

Dank je! Op een Barton Elite Silicon. Is echt een aanrader.

1 like

Deze is een 5-tal jaar echt veel gedragen geweest, sommige weken dagelijks. Aan de armband is dat te zien maar kast en glas zijn nog steeds in prima conditie. :grinning:

8 likes

9 likes

Trop, zu viel, to much, demasiados, troppi,…

Deze gaan morgen in de verkoop. Op een na allemaal Citizen, en dan hou ik nog bijna de helft van de Citizens over :slight_smile:

7 likes

Noem me lui maakt niet uit, maar ik heb geen zin om +2000 posts te bekijken.

Dit zal waarschijnlijk sneller gaan:
Ik kwam in mijn zoektocht naar een Citizen dresser de Attesa lijn tegen.

Had deze week nog een Citizen BM7108-81L in de post zitten maar zonder hem uit de stickers te halen kon hij al terug. Zéér mooie kast, maar die datum! Zo klein!

Dus nog een tijdje op JDM modellen aan het zoeken geweest en kwam dus toen de CB1070-56L tegen. Wat een horloge!

Toevallig forumleden die een model uit deze lijn bezitten?

Hoe valt het te positioneren qua afwerking? Soortgelijk een SARB bij Seiko? Een poormans chronomaster zeg maar?

Thanks

1 like

Ik heb BM7108-81L gehad maar na korte tijd weer weggedaan.

Strikt persoonlijke mening:

  • De band zat niet lekker
  • De afwerking was zo-zo

De andere zaken waren wel allemaal goed trouwens.


Heb ipv daarvan een AW1660-51H gekocht. Betere band, betere afwerking. Maar geen dcf77 sync met atoomtijd!

5 likes